Ik heb een klein probleem bij het maken van mijn DXF.
Ik doe het altijd op dezelfde manier. Ik introduceer het uitgevouwen in een nieuwe tekening en vraag om het op de schaal van het vel te hebben. Dan sla ik op als, DXF. Ik wijzig de opties zoals in de bijgevoegde foto.
Het werkt in de meeste gevallen redelijk goed. Goede schaal, goede kamer, etc. Maar in sommige gevallen volgt de schaal niet. Als ik bijvoorbeeld een schaal van 1:3 heb, wordt mijn DXf-deel met 1:3 verkleind
(laten we bijvoorbeeld en voor de duidelijkheid zeggen dat de 1247 goed is, terwijl de PH-02 voor mij een probleem is). Is dit jou ooit overkomen?
Voor mij moet je in de DXF/DGW-opties de "1:1 uitgangsschaal" activeren
Bovendien moet u in de tekening controleren of al uw aanzichten (vooral het uitgevouwen plaatwerk) zijn voorzien van "Gebruik plaatschaal" geselecteerd.
@.PL ja ... Dat is wat ik vroeger deed. En het moet op een gegeven moment een probleem voor mij zijn geweest met mijn macro om DXF / PDF in auto te doen.
En vooral wat mij het meest verbaast. Daarom werkt het in sommige gevallen goed en in andere niet. In het geval van 1247 (waar het goed werkt) heb ik een schaal van 1:2. En in het geval van PH-02 (waar het niet werkt) heb ik een schaal 1:3
Echter, met 1247, in DXF, blijft mijn 50 rating 50. Terwijl met PH-02 mijn 50 rating 16.6 wordt
Ik had een soortgelijk probleem met mijn eenheidsoptie, die slecht was, dus ik bevond me in mm, een DXF-vliegtuig dat in inch werd geëxporteerd..... maar in mm nog bij de opening, dus alles vermenigvuldigd met 2,54
Mijn DXF's van uitvouwen zijn niet altijd op schaal
Ik denk dat het voortkomt uit het feit dat de uitgevouwen congiguratuin op mysterieuze wijze niet de schaal van het blad aanneemt, en ik vind het niet om dit feit te blokkeren