Hallo
Hoe moet je werken aan SW2016 met plannen gemaakt voor 2012 en vice versa ?
Bedankt
Hallo
Hoe moet je werken aan SW2016 met plannen gemaakt voor 2012 en vice versa ?
Bedankt
Als u met SW2012-plannen wilt werken, opent u met SW2016 uw plan normaal en werkt u alsof er niets is gebeurd.
Het openen van SW2016-plannen met SW2012 is niet mogelijk.
Fred
en ja zoals Frédéric zegt
Op SolidWorks kan een latere versie niet worden geopend
Aan de andere kant is de vorige versie geen probleem
een 2012 je opent hem met een 2013; 2014; 2015; 2016; 2017
Maar het omgekeerde is onmogelijk
voordat we de mogelijkheid hadden om +1 te doen met een SP5 van de vorige versie (2013 / 2014)
Maar het bestaat niet meer
je moet log verkopen ;-)
@+ ;-)
Hallo
Voor de onderdelen moet je ze in STEP hebben en featureworks gebruiken omdat het een tool is die functies in een STEP herkent (sla een bestand uit 2016 op in STEP en open het vervolgens met 2014 en gebruik featureworks). Dan moet je de tekeningen opnieuw maken. Ik weet geen andere manier.
Oef
met dank aan de meesterbreinen van SW
Bedankt voor de antwoorden, ook al vermoedde ik het
En jawel...
Wanneer komt er een universele SolidWorks?
Waar oude versies toekomstige versies kunnen lezen...
Nooit is het boven alle winkeliers
Het doel is om de instroom van geld te stabiliseren
Dus de weg van de loc zoals het internet etc.... is de rigueur geworden
Als je 10 jaar met een log kunt werken zonder je zorgen te maken over de versie
Dat is 9 jaar minder winst........... dus niet rendabel
En ik denk dat alle CAD-logboeken niet gratis zijn.................... Ga en doe hetzelfde
@+ :;-)
Hallo allemaal, ik ben het helemaal met je eens, maar zelfs zonder over de software te piekeren, zijn er in 2016 functies die in 2012 niet bestonden. Als gevolg hiervan kan deze laatste geen functies herkennen die niet bestonden toen het werd uitgebracht!!
Vriendelijke groeten
Het is vrij duidelijk dat de nieuwe functies niet worden erkend
Wanneer is het niet uitgevouwen van de bom deel nieuwigheid 2016 lijkt het mij
https://www.youtube.com/watch?v=Y9Q9wkg1MLI
Het was een argument om het blok hout te verkopen
@+
Ik werk ook veel met AUTOCAD en je kunt zonder problemen opslaan naar lagere versies.
Ik begrijp dat er geen rekening wordt gehouden met de evoluties, maar bij eenvoudig plaatwerk is dat jammer.
Sterker nog, ik denk dat er voor sommige functies geen probleem zou zijn. Alleen als Solidworks de mogelijkheid zou geven om recente bestanden met een oudere versie te openen, zouden sommige delen vol fouten zitten. Dus om complicaties te voorkomen, gaven ze er de voorkeur aan om de uitwisseling van de vorige versie niet toe te staan.... Het is een keuze.
Ik werk ook aan Autocad, maar de twee software hebben niets met elkaar te maken, wat betreft de 3D met Autocad uiteindelijk zijn het slechts lijnen in de 3 vlakken, terwijl Solidworks, we hebben echt volumes, materialen enz...
Vriendelijke groeten
Alle basisfuncties blijven hetzelfde van de ene versie naar de andere, maar het is duidelijk dat de geavanceerde functies niet zullen worden gevonden. Een vouw blijft een vouw, maar een huls met een vallende rand zal hij niet vinden. Featureworks en daar voor eenvoudige onderdelen (om ze te kunnen wijzigen)
Bedankt voor de antwoorden
Ik vermoedde dat er een wolf was, maar ach, voor het geval ik liever de mening van andere gebruikers had.
Nogmaals bedankt
Sorry, maar dat is geen beter antwoord hoor! Of je nu voor jezelf kiest of voor iemand anders, geen probleem, maar let op bedankt als het beste antwoord....
Fijne dag