PDM-taakfout - Bij fout

Hallo

Ik loop in cirkels rond met een probleem dat voor sommigen misschien eenvoudig lijkt, maar ik kan geen oplossing vinden. Als iemand een idee heeft, ben ik er helemaal voor!

Ik voer een taak uit in SolidWorks PDM 2018, via een pc op een andere laptop. Als er een fout optreedt in de taak, wordt een Aan-fout en een Logboek-instructie gebruikt om een logboekbestand te maken dat toegankelijk is voor de beheerder.

Het probleem is dat ik geen feedback heb van deze fout. Ik heb wel de e-mailmelding toegevoegd aan de PDM-taak voor het geval er een storing optreedt. Maar in werkelijkheid mislukt de taak niet, ze volgt gewoon haar script en maakt een logbestand... Hoe kan ik ervoor zorgen dat wanneer de taak een foutenlogboek maakt, ik een melding krijg?

Ik heb geprobeerd een MsgBox toe te voegen, maar deze wordt duidelijk weergegeven op de host-pc van de taak en niet op de pc die het taakverzoek heeft gestart.

Ik heb geprobeerd een regel code toe te voegen die een fout veroorzaakte direct nadat het foutenlogboek was gemaakt, maar deze keer gaat de taak mis voordat het logboekbestand wordt gemaakt.

Ik heb geprobeerd een tempo toe te voegen om het logboekbestand de tijd te geven om aan de kluis te worden toegevoegd , maar de taak gaat mis voordat het logboekbestand wordt gemaakt.

Als iemand een idee of een oplossing heeft, zou ik je heel dankbaar zijn.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om me te lezen.

Hallo

Ik zou u adviseren om contact op te nemen met uw PDM-dealer. 

Cdt

Fred

Hallo

Bedankt, dat is wat ik deed en we waren in staat om de bron van het probleem te vinden die voortkwam uit het feit dat de .log niet echt aan de kluis werden toegevoegd vanwege de beperking in de logmap: schrijf- en leesrechten voor een gebruiker.

Door deze rechten te geven, wordt het logbestand gemaakt, toegevoegd aan de kluis en komt het in een basisworkflow terecht. 

Van daaruit kan een algemene PDM-taak (exclusief conversie en afdrukken) het gemaakte logbestand zien en de foutmelding verzenden.

Cdt