Het lijkt mij dat je de gewenste schaal in de MEP moet zetten, vervolgens de kamer moet verwijderen en vervolgens het basisplan opnieuw moet opslaan. Zoals het zal zijn opgenomen in de volgende creatie van Europarlementariër.
Als ik doe wat je me zegt, zal mijn schaal voor alle tekeningen hetzelfde zijn.
Mijn doel is om de Solidworks-functie voor automatisch schalen te blijven gebruiken, maar dat deze functie een schaal gebruikt waarmee mijn weergave het hele blad kan vullen en niet alleen een klein gebied in het midden.
Dus je moet een sneltoets of sneltoets voor muisbewegingen instellen, zoals ik deed voor de eigenschappen van de MEP door naar tool te gaan - aangepast - dan sorteer je op categorie en zoek je naar bewerken en in de kolom naast eigenschappen zoals in het bijgevoegde bestand
Mijn doel is niet om gemakkelijk toegang te krijgen tot de eigenschap van mijn blad om de schaal te wijzigen, maar om de automatische schaalfunctie van SolidWorks te gebruiken (die de schaal van het blad aanpast aan de eerste keer dat het wordt geplaatst).
Het probleem is dat de schaal die automatisch door SolidWorks wordt voorgesteld te klein is, dus ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de manier waarop SolidWorks zijn schaal kiest aan te passen, zodat mijn weergave mijn blad beter vult.
Ps: Ik wil SmartDrawing gebruiken om de plannen voor elke configuratie van een kamer te genereren en deze configuraties hebben zeer verschillende lengtes, dus een betere werking van de autoscale-functie zou me veel bevallen.
Heeft u de optie voor automatisch schalen voor nieuwe tekeningaanzichten ingeschakeld door naar tools==>opties==>tekeningen te gaan, dan moet het 4e vakje worden aangevinkt (automatisch schalen van nieuwe tekeningaanzichten ).
Automatisch schalen is ingeschakeld en werkt, het enige probleem is dat de automatisch gekozen schaal te klein is. Ik zou graag willen dat SolidWorks grotere schalen kiest, bijvoorbeeld door in te stellen dat mijn weergave het hele blad moet vullen.
Ik denk niet dat het mogelijk is (het lijkt mij dat de vraag al is beantwoord).
Ik denk, het is alleen mijn mening, dat SW is geprogrammeerd om meerdere weergaven te plaatsen, de schaal wordt dienovereenkomstig berekend, maar het is waar dat het soms niet perfect verstandig lijkt.
Ik ga mijn bestand met al mijn configuraties opsplitsen in meerdere bestanden die elk configuraties van vergelijkbare afmetingen bevatten.
Op deze manier kan ik voor elk bestand een schaal instellen die het beste zou passen en mijn tekeningen met Smart Drawing in 3 of 4 keer maken in plaats van slechts één keer en zonder de autoscale-functie te gebruiken.