Hallo
Ik wilde alleen weten welke optie moet worden aangevinkt om de schaal van de weergave te laten verschijnen wanneer deze wordt ingevoegd.
Ik ben in de opties geweest, maar door de vakjes aan te vinken verandert er niets.
Hallo
Ik wilde alleen weten welke optie moet worden aangevinkt om de schaal van de weergave te laten verschijnen wanneer deze wordt ingevoegd.
Ik ben in de opties geweest, maar door de vakjes aan te vinken verandert er niets.
Hallo
Tenzij ik me vergis, werkt het alleen als de weergave op een andere schaal is dan het blad.
Hallo
En ja, het is normaal, in feite wanneer u een eerste weergave invoegt, wordt uw vel automatisch geschaald, dus de schaal wordt niet aangegeven met uw weergave, maar zou normaal gesproken in uw cartridge moeten zitten. Anders moet u, om de schaal van uw weergave in te voegen, de schaal van uw werkblad wijzigen met een waarde die niet identiek mag zijn aan de waarden die u wilt.
In de opties is automatisch schalen uitgeschakeld.
In mijn herinneringen, onder Sw 2010, toen ik weergaven invoegde, legde hij de schaal onder mij.
De schaal van mijn blad is 1/1, mijn weergaven zijn op een schaal van 1/5 of 1/10 of 1/8 enz....
In dit geval hadden de vakjes in de opties niet aangevinkt moeten zijn bij het maken van uw planmodellen. Ze moeten opnieuw worden opgenomen met de aangevinkte vakjes.
Klik anders met de rechtermuisknop op de weergave en voeg een label in.
Dat is mijn fout, ik keek naar de opties, maar niet naar het model.
Ik opende mijn MEP-sjabloon en vinkte de juiste vakjes aan;) Bedankt!
En precies! Ik zou graag willen dat de ingevoegde weergave niet op de schaal van het blad is, maar niet gemiddeld... :/