Bij het bewerken van een onderdeel, extrusie, geveegde basis enz... De optie Slim Feature kan niet worden toegevoegd of verwijderd.
Zijn er plannen om dit probleem op te lossen?
Wanneer u bijvoorbeeld een gescande basisfunctie maakt om een buis te maken, verschijnt het selectievakje voor de dunne functie bij het maken, maar als u vergeet dit aan te vinken, is het niet langer toegankelijk om de gescande basis te bewerken ...
Ik gebruik de 2017 versie van Solidworks Is dit anders dan de 2018 versie?
Het is opgelost "Is dit anders op de 2018-versie" en niet in 2017....
Ik heb een stuk samengevoegd met twee basissen die op dezelfde schets zijn geveegd.
Is het mogelijk om, zonder alles opnieuw op te bouwen, de thin-scan1 te passeren zonder een slanke functie en de scan1 te passeren met een slanke functie?
Ik heb net getest met 2 cirkels, een die ik extrudeer in dunne functie en de andere in klassiek.
Voor de 1e keer dat de slanke functie is geactiveerd, blijft deze geactiveerd, d.w.z. u kunt niet eens overschakelen naar de normale functie. (slanke functie grijs weergegeven)
Voor de andere is het andersom, je kunt de slanke functie niet activeren nadat je je functie hebt gevalideerd. (slanke functie verwijderd)
Ik had dit "klemmen" al opgemerkt met de afschuiningsfunctie met de omkeeroptie als je kiest voor afmeting/afmeting of afmeting/hoek anders dan 45°.