Een plan bewerken in verschillende formaten op SOLIDWORKS

Hoe sla ik een plan op (. SLDDRW) in DXF- en PDF-formaat in een map die automatisch wordt gedefinieerd zodra het bestand op SOLIDWORKS wordt gesloten?

Afgezien van het maken van een macro die de originele "save" commando vervangt, zie ik het niet.

3 likes

Als je met een  klik door een macro moet gaan, hebben verschillende berichten erover gesproken op de site. aan de andere kant bij het sluiten van het bestand weet ik het niet

2 likes

Niet beter dan met een macro

Ik denk dat je in je macro kunt instellen om op te slaan bij het sluiten ... Maar vanuit een persoonlijk oogpunt vind ik het als systeem behoorlijk gevaarlijk (wie heeft er nog nooit zijn bestand gesloten zonder op te slaan om het "schoon" te vinden nadat hij er domme dingen in heeft gedaan?)

Neem een kijkje bij de tutorials, je zou moeten kunnen vinden wat je zoekt, of in de buurt

http://www.lynkoa.com/tutos-cao

2 likes

Hallo

Als u onder contract staat bij Axemble, heeft u mogelijk toegang tot Batch Converter. Met deze software kun je bijvoorbeeld elke nacht dit soort verborgen tijdconversies doen! In de opties kunt u alle bestanden van een datum converteren, in dit geval de dag ervoor.

MP: Hallo aan Jérémy F en Xavier P:)

2 likes