SLDW opent het venster waarin 3 invoervakken verschijnen
Bestandsnaam
Type
Beschrijving
Als we de beschrijving invullen, hoe maken we dit item dan onderdeel van de eigenschappen zonder het te herhalen in een tekstvak van de eigenschappeneditor.
U moet een variabele "Beschrijving" maken in het tabblad Aanpassen van uw kamer en vervolgens een tekst met betrekking tot deze variabele ($PRPSHEET:"Beschrijving") in uw plan plaatsen. Normaal gesproken, wanneer u uw kamer als document opslaat, als u de beschrijvingswaarde invult, wordt deze in uw variabele gezet en vervolgens uw tekst in uw plan ingevuld.
Ok voor de manip aanbevolen door D Roger, hum ... nou ja, niet makkelijk
Vooral omdat sommige eigenschappen direct tijdens het ontwerp van het onderdeel worden gedefinieerd
Voorbeeld: Materiaal of Datum van Creatie worden automatisch geregistreerd in de Eigenschappeneditor, waardoor het handmatige verwijderingsvenster wordt geëlimineerd
en dat in het geval van D Roger het invoervenster beschikbaar blijft voor één invoer
Nou, ik sluit deze vraag en laat het over aan de hotline
U kunt uw variabele "Beschrijving" aanmaken in het tabblad aanpassen van uw onderdeelmodellen (prtdot-bestand) en samenstellingen (asmdot-bestand), deze wordt automatisch ingevuld wanneer u deze opslaat (na de waarde te hebben ingevuld bij het opslaan als) zonder dat u het venster met aangepaste eigenschappen hoeft te openen.
U kunt uw variabele "Beschrijving" aanmaken in het tabblad aanpassen van uw onderdeelmodellen (prtdot-bestand) en samenstellingen (asmdot-bestand), deze wordt automatisch ingevuld wanneer u deze opslaat (na de waarde te hebben ingevuld bij het opslaan als) zonder dat u het venster met aangepaste eigenschappen hoeft te openen.
Vriendelijke groeten
Ja dank je wel dat het werkte voor het eerste stuk, en dan het tweede : weer spetteren
Ik heb de eerste opgeslagen in prpdot, de link van de annotatie voor de cartouche werkte goed
Op het moment dat de link niet werkte, heb ik hem opgeslagen in prpdot, zonder resultaat op linkniveau (misschien moet ik alleen een model in prpdot hebben)
Ik begrijp het niet !!
Ik ga dit gesprek kopiëren naar de hotline, misschien heb ik de oplossing
Ik sluit het onderwerp om lynkoa niet rommelig te maken
Vriendelijke groeten
Ja dank je wel dat het werkte voor het eerste stuk, en dan het tweede : weer spetteren
Ik heb de eerste opgeslagen in prpdot, de link van de annotatie voor de cartouche werkte goed
Op het moment dat de link niet werkte, heb ik hem opgeslagen in prpdot, zonder resultaat op linkniveau (misschien moet ik alleen een model in prpdot hebben)
Ik begrijp het niet !!
Ik ga dit gesprek kopiëren naar de hotline, misschien heb ik de oplossing
Ik sluit het onderwerp om lynkoa niet rommelig te maken