Hallo, sinds SW2016 wordt het bewerken van een dimensie in een schets niet meer gedaan door dubbelklik maar door een enkele klik. Praktisch, zou je kunnen zeggen (we doen genoeg van dat soort klikken gedurende de dag!) maar het probleem is voor het verwijderen van de dimensie in een schets waarvoor je de pijl moet selecteren en niet langer de waarde, wat niet erg handig is. Heeft iemand een oplossing om de dubbelklik bewerken te herstellen of is het recht voor mijn ogen en ik kan niet zien..
Het dialoogvenster voor het betreden van de kust is het zeer complete dialoogvenster waarmee u de configuratie, de richting, een reconstructie kunt kiezen,... Of is het de eenvoudige met alleen een witte rechthoek?
@Benoit.LF gelijk denk ik, behalve dat het niet Instant 3D is waar je een probleem mee hebt, ik denk dat het Instant 2D is, een nieuwe SOLIDWORKS 2016-optie van de schetswerkbalk:
Het is dat we er niet meer naar zoeken, vond ik. Ik schaam me bijna om het je te vertellen, maar hey!
het staat gewoon in het tabblad SW-optie in het algemene gedeelte van het systeemoptietabblad en het is de eerste optie die moet worden gecontroleerd: "voer de dimensie in".
In feite heb ik alle secties verkend, behalve de algemene.