Actie voor de overgang van de EDPM-werkstroom

Hallo

Ik ben bezig met het opzetten van een systeem van automatische melding wanneer een bestand wordt overgezet naar EPDM

Om de ontvanger van de melding automatisch te kunnen targeten op basis van de informatie in het bestand, gebruik ik de actie "stuur een mail". Tot nu toe werkt alles heel goed.

Het enige probleem is het formaat van de automatisch verzonden e-mail, alle informatie wordt op een rij gezet zonder opmaak, wat mensen niet aanmoedigt om de e-mail te lezen.
Ik vroeg me af of iemand van jullie een idee zou hebben van de programmeertaal die wordt gebruikt in het gebied "bericht" om een opmaak te kunnen programmeren (met name regeleinden )

In bijgevoegde afbeelding:
- Geparametriseerde tekst in EPDM
- De ontvangen e-mail (van een eerdere test)

Vriendelijke groeten

Steen.

/sites/default/files/from_ckeditor/reglages_0.jpg

PS, ik heb problemen met bijlagen.

mail_recu.jpg

Hallo

Ik heb de vraag een beetje onderzocht om de berichten die door de kluis worden verzonden aan te passen via de meldingen voor statuswijzigingen.

Voor meldingen is het html, dus het moet worden getest als het niet op dezelfde manier werkt (op voorwaarde dat de verzonden/ontvangen berichten goed zijn opgemaakt in html).

Bijvoorbeeld een melding van het toevoegen van een document.

<html>
 <head> <META HTTP-EQUIV="MSThemeCompatible" CONTENT="Yes"/> </head>
 <body bgcolor="#ffffff">
 <center>
<font face="Times New Roman" size="6">Notification SOLIDWORKS PDM</font>
</center>
 <hr>
 <br> <font face="Arial" size="3">Le document <b><font size="4"><a href="conisio://_ConisioVaultName_/open?projectid=_ConisioProjectID_&documentid=_ConisioDocumentID_&objecttype=_ConisioObjectType_">_ConisioVaultName__ConisioFilePath_</a></font></b> a été <b>ajouté</b> par <b><font color="#FF0000">_ConisioUserName_</font></b> <br>, _ConisioTimeStamp_ <br>
 <hr>
 <table>
 <tr> 
 <td><a href = "conisio://_ConisioVaultName_/view?projectid=_ConisioProjectID_&documentid=_ConisioDocumentID_&objecttype=_ConisioObjectType_">Affichage</a> </td>
 <td><a href = "conisio://_ConisioVaultName_/explore?projectid=_ConisioProjectID_&documentid=_ConisioDocumentID_&objecttype=_ConisioObjectType_">Ouvrir le dossier</a> </td>
 <td><a href = "conisio://_ConisioVaultName_/properties?projectid=_ConisioProjectID_&documentid=_ConisioDocumentID_&objecttype=_ConisioObjectType_">Propriétés</a> </td>
 <td><a href = "conisio://_ConisioVaultName_/history?projectid=_ConisioProjectID_&documentid=_ConisioDocumentID_&objecttype=_ConisioObjectType_">Historique</a> </td>
 </tr>
 </table>
 </body>
 </html>

1 like

Hallo Cyril,

Het heeft de lucht om te werken, Dank je,
Maandag leg ik de laatste hand eraan.

Vriendelijke groeten.

Dank je wel Cyril,

Vet naar uw EPDM-hulp om nu e-mails te verzenden die eruitzien als iets leesbaars.