Edrawing 2017 15 dagen gratis dan

Hallo

Ik gebruik Edrawing publisher al enkele jaren gratis om te delen met mijn klanten. Met de installatie van creo4 moest ik de nieuwste versie van Edrawing installeren. De voorgestelde versie is professioneel voor 15 jaar, toen dacht ik dat ik terug zou gaan naar de niet-professionele modus (dus minder functies). Maar verrassing, ik heb een pop-up die me vertelt dat de verlopen versie is, koop deze alsjeblieft ... Ik wil het niet kopen of alle functies hebben. Is iemand dit probleem ooit tegengekomen en vooral de pb opgelost?

Crdl

Yo

Hallo

Heb je geprobeerd de pro-versie te verwijderen en de gratis versie te installeren???

3 likes

Hallo ac cobra 427

In feite is het mogelijk om Edrawing gratis te bekijken, maar in mijn geval gebruikte ik een "lite" uitgeversversie in Pro/Engineer om *.ePrt- of *.eAsm-bestanden te maken. En nu lijkt het erop dat de pro-versie, zodra de tijdslimiet is verstreken, onbruikbaar wordt :-(

Hallo

Kijk daar; Daar vindt u een downloadlink:

http://help.solidworks.com/2017/French/eDrawings/c_eDrawings_Publisher_for_RapidFire_Lite.htm?verRedirect=1

1 like

Dank u wel ac cobra 427 .

Het is precies de software die ik heb geladen om het "probleem" van de versie die betaald is geworden te overwinnen ;-) maar RapideFire Lite is ook met een proefperiode van 15d :-(

Ik wachtte met spanning op het einde van de vertraging om te zien of de Lite-versie ook over 12 dagen definitief zou worden gedeactiveerd

Hallo

Ik denk gewoon dat E-drawings zijn commerciële beleid heeft veranderd. Dus de gateway werd betaald voor permanent gebruik en ze hebben zeker de lite-versie verwijderd.

Nu valt te bezien, maar met 3D interconnet geïntegreerd in SW sinds de 2017-versie, is het mogelijk om native bestanden van andere software direct te openen zonder door exports te gaan (E-tekeningen, Step en andere formaten)

Hallo Cyril.f

Ik weet dat ik eruit ga zien als een buitenaards wezen, maar ik werk aan Creo ;-) dus ik weet niet zeker of Interconnect is geïntegreerd in Pro/E. Ik zal nog steeds kijken.

Hallo

Waarom maakt u geen gebruik van Creo View Express?

Het is gratis voor uw klanten en u kunt exporteren naar het formaat met Creo.

En als je Creo 4.0 hebt, krijg je toegang tot augmented reality via Thinkworx View.

S.B

1 like

@L.Sabourin : Oeps, een beetje diagonaal lezen sorry. Dus afgezien van het veranderen van kijkers zoals aanbevolen door s.b, zie ik geen andere oplossing.

Hallo s.b

Dit is wat ik doe om deze strategische verandering van Edrawing te compenseren. Het .ed- of .ol-model is echter veel zwaarder en vooral mijn klanten zijn dol op de perspectieffunctie die helaas niet bestaat in creoview express :-(

Wat betreft het feit dat ik overstap naar Creo4, deze versie is gedowngraded naar realistische weergave, dus ik blijf in Creo3 voor sommige klanten ... Dus geen enkele realiteit werd voor hen groter. Maar ik zal dit punt nog nader bestuderen.

Hoi allemaal

niemand heeft mij kunnen bevestigen dat Edrawing puplisher niet meer gratis bestaat en het palliatieve met RapideFire, of Créoview voldoet niet aan alle eisen van mijn klanten, dus tot op heden geen oplossing. Ik zal dit bericht echter sluiten en je laten weten of de situatie verandert.

Bedankt