E-drawing-wachtwoorden komen niet overeen

Hallo,
We stuiten op een nogal verrassend probleem:
Een edrawing-bestand dat gisteren op meerdere werkstations is geopend, kan vandaag niet meer worden geopend en geeft de foutmelding aan: "Wachtwoorden komen niet overeen" en daarna een tweede: "fout bij het lezen van het bestand".

Dit geldt niet voor alle bestanden, maar zodra het bestand fout is, ligt het op alle werkstations.

Heeft iemand ooit een soortgelijk probleem gehad?

Zou iemand niet een fout hebben gemaakt door een wachtwoord toe te voegen?

2 likes

Ik denk het niet, de datum van registratie van het document had ook moeten veranderen, maar dat is niet het geval.

Gebruik je PDM?

Of een beug of een slim kleintje!

2 likes

Ja, we gebruiken PDM, maar de edrawing-bestanden voor de workshop worden opgeslagen in onze SharePoint en niet in de PDM. Denk je dat er een rapport kan zijn?

Ik zal het je niet vertellen, het gaat mijn vaardigheden te boven. Maar de AI suggereert een bug via PDM (het share-punt kan ook het probleem zijn).
Ook menselijke fouten :sweat_smile:

1 like

Hallo;

Of een juridisch probleem op SharePoints...
Zijn wachtwoorden ook vereist als je een van deze Edrawings lokaal registreert?
Als dit nog steeds zo is, is het geval van de " slimme jongen" zeer waarschijnlijk...

1 like

Heb je een goede verstandhouding met je leidinggevenden, een collega, een dienstverlener, zegt de Saints K :face_with_raised_eyebrow:
Grapje. :grinning:

Het is een beetje vreemd, we hebben het op één station uitgezet, we konden het op de andere drie weer openen...