Alle meta-eigenschappen van een bestandsgroep wissen

Het idee is om uit te gaan van een bestaande assemblage waarop meta-eigenschappen zijn gezet. ze zijn niet langer relevant.

Ik wil batchproperties gebruiken om een nieuwe metaproperty te maken. Als ik het doe, voegt het de nieuwe eigenschappen toe zonder de oude te verwijderen.

Ik kom bijvoorbeeld uit op duplicaten (Massa; massa, MASSA). Dus ik zou graag willen vertrekken zonder eigenschappen voordat ik het toevoeg met BatchProperties. Heeft u een snelle manier om deze set bestanden te verwerken?

1 like

Hallo

Help-pagina van BatchProperties:

Als u alle eigenschappen van een of meer bestanden wilt verwijderen, plaatst u in dit geval in het veld voor de naam van de variabele het teken "*" en vinkt u het vakje "Eigenschap verwijderen" aan.

Je moet dus de ster als joker gebruiken.

4 likes

Laten we ervan uitgaan dat u Smartproperties gebruikt om uw meta-property's te vullen.

Als u uitgaat van een bestaande assembly, kunt u ook Smartproperties instellen om de "vervuilende meta-eigenschappen" bij validatie te verwijderen:

Zie voorbeeld hieronder:

U kunt uw smartproperties dus instellen om te beginnen met het verwijderen van Mass-eigenschappen; massa, MASSA.

Een ander idee: om de kwaliteit van uw bestaande gegevens te verbeteren, kunt u ook het integratiehulpprogramma gebruiken (completer dan Batchproperties)

1 like