Spiegeleffect / fotoweergave en realview

Heb je een truc om het spiegeleffect te verwijderen wanneer je "realview" activeert en een weergave extraheert via photoview360 (SW2015)?

Ik wil een afbeelding uit een vrij grote assemblage halen, bijvoorbeeld om in een advertentie te plaatsen, behalve zodra ik realview activeer, heb ik een spiegel, zelfs in een vacuüm... wat niet overeenkomt met mijn verwachtingen.

Ik vind dat de versie van 2015 voorheen eenvoudiger en completer was.

Zo niet, heb je software (gratis terwijl je toch bezig bent) die SW-compatibel is en een eenvoudige en effectieve weergave maakt?

(voorbeeld met de bijlage)

Bedankt

16075-sol-sortie_khs.jpg
1 like

Probeer naar de "displaymanager" te gaan en vervolgens naar "scène, licht en camera weergeven".

Klik vervolgens in "Scène" met de rechtermuisknop op "achtergrond" en selecteer "scène bewerken"

Schakel in "Bodem" het vinkje uit bij "Reflecties van de grond".

7 likes

Hallo

Kun je een nepstuk voor ons maken en het op de post doen??? Op die manier konden we zien en hoe we het moesten doen...

1 like

Je moet naar de scène-editor gaan en de zichtbare kant voor de lijn die overeenkomt met de grond uitschakelen

U kunt ook de hoogte van uw object aanpassen ten opzichte van de grond (offset)

Hoe verder uw vergadering van de grond verwijderd is, hoe minder u de weerspiegeling ervan zult zien

@+ ;-)

1 like

Ik vind het idee met de Display Manager leuk, ik wist niet dat we deze opties hadden...

Maar helaas, door het op mijn "vloer" -gedeelte en op de volledige montage te doen, blijft de spiegel over. Moet het niet op alle componenten worden gedaan?

Een kamer op de begane grond? Wat heeft het voor zin? De vloer maakt deel uit van de scène.

In dit geval, als u een vloerkamer heeft, moet het uiterlijk worden gewijzigd. Je moet spelen op je denken.

Bewerk het uiterlijk van je kamer. Ga naar Geavanceerd, Verlichting en zet de hoeveelheid reflectie op 0.

1 like

Hallo

Om dit probleem te voorkomen, heb ik een zeer grote afstand gelegd met de grond van het type 100000.

Moge de kracht met je zijn.

1 like