Ik geef toe dat ik de afgelopen 2 weken behoorlijk verwend ben geweest in bug diver en gevarieerd. Vroegtijdige herstarts waardoor ik alles verlies wat ik doe, soms zelfs het automatisch opgeslagen bestand corrumperen ... Kortom, ik trek mijn haren uit mijn hoofd.
@ac Cobra 427: Het softwareherstel werkte niet, maar het werkte inderdaad eerder goed. Ik zie niet wat ik in de tussentijd heb veranderd
@max59: Ik kan geen van mijn bestanden openen in . SLDLFP maar zoals ik hierboven al zei , het werkte heel goed, het is eigenlijk het 1e dat ik heb ingevoerd toen ik in het bedrijf aankwam. Als ik het onmogelijk wil openen, en als ik het naar het raam van een nieuwe kamer sleep (zonder schets of met een schets, open of gesloten) krijg ik het bibliotheekbericht en dan heb ik "Kan dit paletbestand niet openen."
@Gt22: hij is nog maar een paar dagen geleden herkend
@max59: Geen verandering, met of zonder, het werkt niet. Ik heb zelfs geprobeerd om ergens anders een kopie te maken (zonder de oorsprong te onderdrukken), maar niets aan te doen
@d.roger: Ik heb de lijn verwijderd voor het geval dat, SDWK gesloten, SDWK geopend, de lijn toegevoegd, SDWK opnieuw opgestart en na het testen, nog steeds hetzelfde.
Onmogelijk om iets te doen, het crasht nu bij de minste opening van een kamer! Hij moet iets niet gewaardeerd hebben ... Maar wat? Het mysterie zal onopgelost blijven.
Dank u voor uw hulp. Onderhoudsrichting om alles te verwijderen en we beginnen opnieuw
(PS: ter informatie, de bibliotheek, de tekensjablonen en de verschijningen zijn bewaard dus het ontlast me aan die kant !)