Hallo
Ik deel mijn probleem met je in de hoop hulp te vinden. Inderdaad, zoals je kunt zien, zijn de meeste functies die ik heb gebruikt grijs, dus ik ben bijna al mijn elementen kwijtgeraakt... Kun je me helpen?
Bedankt.
sans_titre.png
Hallo
Ik deel mijn probleem met je in de hoop hulp te vinden. Inderdaad, zoals je kunt zien, zijn de meeste functies die ik heb gebruikt grijs, dus ik ben bijna al mijn elementen kwijtgeraakt... Kun je me helpen?
Bedankt.
Heeft u geprobeerd de verwijdering ongedaan te maken?
Goedenavond Dylan
Dat soort dingen heb ik nog nooit gehad. Het moet iets heel eenvoudigs zijn.
Het geeft me de indruk alsof je een open schets hebt (tijdens het bewerken).
Als uw probleem nog niet is opgelost, kunt u uw bestand dan posten?
(Bestand ==> Inpakken en wegwezen ==> zip-bestand.)
Ik heb de versie van 2019, dus ik kon je dossier lezen.
Vriendelijke groeten
Goedenavond
Zijn er configuraties in uw kamer? Zijn deze functies niet afhankelijk van inactieve configuraties?
Functies in verwijderingsstatus, klik met de rechtermuisknop en maak vervolgens verwijdering ongedaan die niet werkt?
Hallo
Dank u voor uw antwoorden.
Ik denk dat het het beste is dat ik het bestand rechtstreeks naar u stuur.
Ik denk dat het antwoord van Stefbeno het antwoord is waarnaar ik op zoek was, door de verwijdering te annuleren, heb ik alle functies hersteld (als ik het probleem goed heb begrepen).
Zie bijgevoegde schermafbeelding
Ik bevestig, het was gewoon een kwestie van de grijze items selecteren en "verwijdering ongedaan maken" kiezen
Heel hartelijk bedankt!
Hallo Dylan
Wat merkwaardig is aan uw zaak, is dat er veel functies in een staat van verwijdering waren.
Misschien was het opzettelijk, maar de vraag kan ook zijn hoe je het hebt gedaan om al die vele regels in één of meerdere keren in een staat van verwijdering te brengen.
Tot ziens ;-)
@Dylan (Ik weet niet of je het bericht zult lezen, maar hier is een uitleg van het fenomeen)
Uitleg van een functie die in een bug is veranderd.
Uitleg van de BUG-functie :-)
Het is zeer waarschijnlijk dat het hier wordt gehouden.
Verberg meerdere componenten in SOLIDWORKS-weergavestatussen
Zie de link gegeven door @Aurel07 in een ander bericht https://www.visiativ-industry.fr/etats-affichage-solidworks-les-bonnes-pratiques/
Er is misschien een manier om dit te voorkomen, maar ik heb het onderzoek niet verder voortgezet.
Vriendelijke groeten