Wanneer ik een versnelling maak uit mijn solidworks-toolbox en deze opsla onder een specifieke naam "Gear10teethModule3.SLDPRT" nadat ik er schouders op heb aangebracht. Wanneer ik dit aangepaste tandwiel met zijn specifieke naam " Gear10TeethModule3.SLDPRT " in een assemblage plaats. En dat ik deze assemblage vastleg. De volgende keer dat ik deze assemblage open, verandert Solidworks systematisch de naam van dit tandwiel in "spur gear_am" en vervangt het door het onbewerkte bestand van de creatie zonder de wijzigingen die zijn aangebracht in het bestand dat is opgeslagen onder de specifieke naam " Engrenage10dentsModule3.SLDPRT " Hoe kunnen we dit voorkomen???
Hallo Pierre.dieudonné54, Controleer of het gewijzigde onderdeel niet open is op uw pc, dit kan hieruit komen. Als dit het geval is, sluit dan alles, en open door de referenties van deze vergadering te controleren, en kijk ook naar de paden, als deze naar de juiste plaats wijzen. Dit alles kunt u controleren voordat u het goed doet om te openen. Houd ons op de hoogte (SW-versie bijvoorbeeld). @+. AR
Hallo Pierre.dieudonné54, Controleer of het gewijzigde onderdeel niet open is op uw pc, daar kan het vandaan komen. Als dat het geval is, sluit dan alles, en open door de referenties van deze vergadering te controleren, en kijk ook naar de paden, als het naar de juiste plaats wijst. Dit alles kunt u controleren voordat u op OK klikt om te openen. Houd ons op de hoogte (SW-versie bijvoorbeeld). @+. AR
Anders maak je een assemblage met de mecha-hertakes op je gereedschapskistonderdeel. Boring, sleutelen, schouder... Hierdoor kan de munt worden gehouden zoals hij is.