Hallo
Ik werk in de ketelmakerij en ontwerp drukvaten. De schaalschalen van de tanks zijn gemaakt van plaatstaal zodat ze kunnen worden ontwikkeld en de gaten met een laser kunnen worden gesneden. Probleem: Ik kan geen "normaal" materiaal verwijderen van het plaatwerk in mijn ferrule onderdeel vijl. Omgekeerd, wanneer ik deze materiaalverwijdering in mijn assemblage doe, is het mogelijk, maar het wordt niet in mijn deel ontwikkeld gevonden omdat de materiaalverwijderingsfunctie in de assemblage wordt uitgevoerd. Voorlopig ben ik mijn huls aan het ontwikkelen en genereer ik twee DXF-bestanden (één voor de binnenkant van de huls en één voor de buitenkant) die ik over elkaar heen leg in mijn laserbesturingssoftware (RADAN) en ik verwijder de contouren die het verst in de snede zitten. het is een lange klus die niet erg winstgevend is en het is niet wat je verwacht van een 3D-software. Ik kan me voorstellen dat hier een oplossing voor is... Kan iemand me alsjeblieft helpen??? Ik heb het bestand van mijn huls bijgevoegd voor meer details
Bij voorbaat dank!!
Sebastian
virole_de_base.sldprt