Hallo allemaal, is het mogelijk om een normale materiaalverwijdering uit te voeren met de functie "materiaalverwijdering door revolutie"? Of is er een andere oplossing?
capture.png
Hallo allemaal, is het mogelijk om een normale materiaalverwijdering uit te voeren met de functie "materiaalverwijdering door revolutie"? Of is er een andere oplossing?
Hallo
Wil je wel materiaal van het ronde strijkijzer verwijderen maar niet op een cirkelvormige manier? Ik ben in 2016, kunnen jullie je bestand delen?
Hallo ac-cobra 427 ;-)
Ik begreep de PB niet of de vraag: hoe zit het met "een normale materiaalverwijdering"" wil @thib doen zoals reliëfplaatwerk
Als je het begrepen hebt, leg het me dan uit ;-)
Vriendelijke groeten
Hallo Zozo_mp,
Idem dito, ik begreep de vraag niet echt, vandaar mijn vraag "Je wilt het verwijderen van materiaal op het ronde ijzer doen, maar dat is niet circulair gedaan"; want zoals ik het begrijp, zou hij graag een verwijdering van materiaal op het ronde ijzer willen doen, maar op een "verwijdering van geëxtrudeerd materiaal" manier.
Vriendelijke groeten
Het is een buis die ik in plaatstaal heb gemaakt om hem later te kunnen ontwikkelen, behalve dat ik om hem te ontwikkelen de materiaalafname "normaal" moet zijn bij de dikte.
Dank u voor uw antwoorden
Conventioneel; Ik kon geen oplossing vinden. We moeten een vouw-en-vouwproces doorlopen om daar in 2016 te komen. Misschien werkt het op een recentere versie beter. In ieder geval is hier het bestand met de manipulatie om het te bereiken.