Verwijdering van materiaal naar de buitenkant >resten van oppervlakte-elementen

Hallo

Ik heb zojuist materiaal naar buiten verwijderd door alle componenten in een assemblage en sommige elementen zijn niet verwijderd (van de kranen van buizen die in het oppervlak zijn gemaakt) is dit normaal, heb je een oplossing?

Bij voorbaat dank

Hallo
Je zegt "  verwijdering van materie van buitenaf", wat zou impliceren dat als je stukken hebt die naar binnen zijn in relatie tot het vlak van je ontvoering.

Als dat niet is waar ik het over heb, zie ik niet in waarom oppervlakteobjecten niet zouden moeten worden verwijderd.

Zijn ze nog zichtbaar in uw bouwboom?

Pluche

Ja, ik wilde alleen behouden wat het heeft in de rechthoek in het midden van de afbeelding

als je JA zegt, denk ik dat het de oppervlaktedelen zijn die altijd zichtbaar zijn.

Als mijn suggestie uit het vorige bericht niet goed is, kun je altijd de veelhoekstukken in je creatieboom verbergen. Ze blijven dus in je ASM, maar ze zijn verborgen. Dit doe ik vaak als ik een doc of montagehandleiding maak.

Ik bevestig dat het oppervlak niet wordt verwijderd met het verwijderen van materiaal, en met een goede reden...

3 likes

Verdomd! Weet u waarom het oppervlak deze bijzonderheid heeft?

Waarom is het oppervlak niet materie? Als dat je vraag is, zal ik antwoorden dat het virtuele antimaterie kan zijn :disguised_face:

2 likes

@Le_Bidule Te sterk! Pas op voor de Nobelprijs met zoiets :grin: :laughing:

1 like

Bewijs door voorbeeld. Solide creatie
image

Creatie van oppervlakken
image

Materiaal verwijderen
image

Bewijs dat het oppervlak geen materie is

1 like

En dus, om @Rems51 te beantwoorden, is het " genoeg " om de oppervlakken van de bouwschacht te verbergen. En presto, gemoedsrust

1 like

Oh ja, het is waar, dat was de vraag in het begin :grinning:
Maar uit ervaring met grote 3ds in het algemeen oorsprong stp, en het is lang om te doen, en niet gemakkelijk om ze te verwijderen of te verbergen door meerdere selectie.

2 likes

Bedankt allemaal, ik heb ze uiteindelijk verstopt.

1 like