Ik heb zojuist materiaal naar buiten verwijderd door alle componenten in een assemblage en sommige elementen zijn niet verwijderd (van de kranen van buizen die in het oppervlak zijn gemaakt) is dit normaal, heb je een oplossing?
Hallo Je zegt " verwijdering van materie van buitenaf", wat zou impliceren dat als je stukken hebt die naar binnen zijn in relatie tot het vlak van je ontvoering.
Als dat niet is waar ik het over heb, zie ik niet in waarom oppervlakteobjecten niet zouden moeten worden verwijderd.
als je JA zegt, denk ik dat het de oppervlaktedelen zijn die altijd zichtbaar zijn.
Als mijn suggestie uit het vorige bericht niet goed is, kun je altijd de veelhoekstukken in je creatieboom verbergen. Ze blijven dus in je ASM, maar ze zijn verborgen. Dit doe ik vaak als ik een doc of montagehandleiding maak.
Oh ja, het is waar, dat was de vraag in het begin Maar uit ervaring met grote 3ds in het algemeen oorsprong stp, en het is lang om te doen, en niet gemakkelijk om ze te verwijderen of te verbergen door meerdere selectie.