Ik heb je hulp nodig voor een gladde materiaalverwijdering met een specifieke vorm aan de basis en dan cirkelvormig aan het einde. Hoe krijg ik perfecte randen? Heb je een techniek? In mijn geval verplaats ik de geleider zichtbaar, maar ik zou graag willen dat deze symmetrisch is. Ik sluit mijn stuk in zodat je het kunt zien.
Voor mij zie ik, afgezien van een 3D- of verloren-wasprint, niet in hoe je het vacuüm op je conische onderdeel kunt beheren. Is er geen manier om het rechthoekige deel van je kegel uit te breiden en dan te vertrekken?
Hallo; Ik ben het met @FUZ3D eens over de algehele geometrie. Aan de andere kant, met betrekking tot uw eerste vraag, moet u geleidingscurven (3D-schets) gebruiken tussen de twee schetsen van uw afgevlakte materiaalverwijdering.
Zou het dan niet gemakkelijker zijn om vanaf de top naar de ingang van de boring te hellen in plaats van een afschuining van de ingang te maken, gevolgd door zo'n grote muur? Vooral dat het een gegoten onderdeel riskeert, toch? Het zal zo worden gevraagd door de matrijzenmaker om het ontvormen uit te voeren