Materiaal verwijderen?

Hoi allemaal 

Kunnen we geen materiaal verwijderen als we de tekst in een schets gebruiken , ik gebruik een lettertype

die opeenvolgende  gaten in mij maakt , zou ik ze willen slaan, maar dat doet het niet.

Dank u voor uw antwoorden

Marco

Hallo

Het hangt af van het gebruikte lettertype; Ik heb ozon en het werkt.

Zie PJ onder 2016

plinthe_elliptique.sldprt
1 like

Hallo

Ja, het werkt, maar als je als ondersteunende tekst een curve  zet, kan ik geen materie verwijderen.

maar voor mij is het ideaal om een lettertype te vinden dat me alleen een "regel" laat zoals voor een i, niet een omtrek nadat het ik zou gewoon een gat in mijn gewenste kant moeten maken

En om het materiaal te verwijderen, zouden herhalingen op curve veel beter zijn

Ik ben nog steeds op zoek

Dank u voor uw antwoord

Marco

Kun je je stuk posten?

Ik voeg vaak materiaal met tekst toe/verwijder en ik kom geen problemen tegen.

Hallo

Ik ben geen expert, maar het werkt heel goed, ik zit op sw18 SP4, op de vorige versies werkt het ook ...

Vriendelijke groeten.

2020-01-06_161343.jpg

Hallo, hier is nog een voorbeeld van het voltooide stuk ...@+

2020-01-06_161258.jpg

Hallo weer, hier is nog een voorbeeld ...@+.

2020-01-06_162325.jpg

Hier is het resultaat.. @+

2020-01-06_162358.jpg

Zoals voor alle anderen, is het functioneel met het lettertype aangegeven door ac cobra 427  of een ander zoals aangegeven in uw vorige verzoek. (https://www.lynkoa.com/forum/solidworks/texte-sur-tole)

Kies geen vetgedrukte tekst omdat de ponsen soms te krap kruisen of een bocht nemen (zelfde resultaat)

En dan geen zorgen, zelfs niet met een verwijdering van materiaal.

1 like

Hallo allemaal,

Bedankt voor het onderzoeken van mijn probleem, in feite werkt het heel goed met een ondersteuningscurve, behalve dat het een autan spline voor mij was, maar  als je een lettertype had waarmee ik kan zeggen dat een as snel kan spreken, het zou beter bij me passen Ik kon de diameter van de gaten regelen en met een herhaling op curve zou de zaak worden gespeeld., Nogmaals bedankt voor uw antwoorden

Marco.

1 like

Hallo

Ik denk dat je moet sleutelen om dit te bereiken, want Sw kan geen tekst maken zoals programmeersoftware. Maak het in het bestand, gebruik het om te programmeren of gebruik het schrijven van de Sw, laat dan de schets staan en trek de constructielijn in het midden van dit schrift, plaats dan je cirkels daar voor het verwijderen van materiaal, of schrijf handmatig in een constructielijn in een schets en plaats je gaten handmatig.

Zodra de tekst is bevroren, is het mogelijk om de letterentiteiten om te zetten in schetsentiteiten door met de rechtermuisknop op de tekst in de schets te klikken/de schetstekst op te lossen.