Hallo, zou er geen techniek zijn om materiaal te verwijderen zonder alles (schetsen) 1 voor 1 te selecteren?
capture.png5464654.png
Hallo, zou er geen techniek zijn om materiaal te verwijderen zonder alles (schetsen) 1 voor 1 te selecteren?
Hallo
Welke versie gebruikt u en kunt u uw bestand delen zodat wij het kunnen bekijken?
Hallo
Welke versie gebruikt u en kunt u uw bestand delen zodat wij het kunnen bekijken?
Hallo
Je kunt de schets direct selecteren, toen ik je bestand kreeg, is het materiaal op al het plaatwerk verwijderd en bleven alleen de vormen over. Kantel eenvoudig de zijkant om het materiaal te verwijderen.
Het is sneller dan het selecteren van alle 400 vormen... Aan de andere kant moet u mogelijk de omtrek opnieuw doen op basis van wat u wilt krijgen.
Hallo
Voor dezelfde schetsen zal ik voorstellen om lineaire herhaling te gebruiken in de 3D-functie,
Dus je verwijdert het materiaal alleen op het deel dat je wilt, dan herhaal je het op het is dezelfde vorm
Je geeft de afstand of het aantal herhalingen aan, dan kan ik de grootte van je 3D niet echt zien:)
Goedemiddag
Centor
Hallo
Zoals aangegeven door @Centor, is het erg belangrijk dat uw functies zo eenvoudig mogelijk zijn voor SOLIDWORKS om te bouwen. Dus ik moedig je inderdaad ten zeerste aan om een materiaalverwijdering van een van de vormen te creëren en lineaire herhaling te gebruiken of functiesymmetrieën te gebruiken, enz... U bespaart rekentijd en als de vorm verandert, hoeft u er maar één aan te passen.
Vriendelijke groeten