Enquête: Welke training is geschikt voor jou?

Hoi allemaal

Om uw mening te horen over toekomstige trainingen die u mogelijk moet volgen, nodigen wij u uit om deze vragenlijst in te vullen! Beantwoord in 3 minuten vragen over uw wensen op het gebied van nieuwe trainingsinhoud en ook innovatieve onderwijsmethoden.

Het is hier :point_down:
https://fr.surveymonkey.com/r/C3QYXRD

Bedankt, een fijne dag allemaal!
Coralie

Het is met plezier dat ik de vragen had kunnen beantwoorden ... maar ik merk op dat de BE-tekenaar / ontwerper / projectmanager niet het doelwit van de enquête zijn.

Daarnaast ziet het eruit als vissen met de coördinatenvangst en een NAF-nummer (met twee N°, geeft het je recht op kleding?)

Jammer :slight_smile:

1 like

Hallo @coin37coin,
Ik kan bevestigen dat deze vragenlijst is gemaakt voor de leden van de BE, projectmanager... zelfs als je de exacte titel niet in het schema kunt vinden (ik denk dat je daar op zinspeelt?)
De vragenlijst zorgt er ook voor dat u weet of u aan de oorsprong ligt van de opleidingsaanvragen, of dat ze u worden opgelegd... Het doel is om uw verwachtingen te evenaren!

Hallo

Net als @coin37coin : een vragenlijst waarbij ze me om mijn contactgegevens vragen (om me daarbij te irriteren...) is niet direct.

2 likes

Hallo @Coralie

Soms zul je een commercieel beleid moeten rechtvaardigen, meer dan dat je op één lijn zit met de meerderheid van de leden van dit forum.

Dat is niet erg!
Maar voor mensen die een flesje hebben, zoals ze zeggen, nou, ze doen het ons niet aan.

Laat ik een voorbeeld nemen

1°) als we kijken (wat is uw functie van het bedrijf) zijn er 13 directeuren die van IS-directeur naar IS-consultant gaan, maar niets over de functies van de meeste leden van dit forum.

2°) op vraag "" 7. Bedankt voor het evalueren van uw mate van interesse in zijn training:"" (met een leuke fout op rente)

Over het algemeen gaat het om digitale transformatie, inclusief de slagroomtaart van het moment, de "digitale tweeling" en de "digitale transformatie".

3° op de vraag "WELKE OPLEIDINGEN OM UW ZAKELIJKE UITDAGINGEN VAN MORGEN AAN TE GAAN?
De banen van morgen??
Hoevelen van ons maken zich zorgen over de banen van morgen, wetende dat velen niets te zeggen zullen hebben over de structurerende keuzes (cyberkeuzes en andere)
Ieder het zijne!

Een cybermanager is anders dan een HR, een technische transformatiemanager van de fabriek of werkplaats, een productiemanager, enz
Ik ben al 25 jaar bezig met het reorganiseren van informatie- en IT-systemen en organisaties in zeer grote structuren en ik weet heel goed waar de verzoeken voor structurele veranderingen vandaan komen.

Kort! De vragenlijst is interessant, maar heeft het verkeerde doel omdat hij gericht is op het hoger management of de leiders die de initiatiefnemers en besluitvormers zijn ten aanzien van deze nieuwe systemen, maar niet op de tekenaar, ongeacht zijn bekwaamheidsniveau en ervaring.

Dit is een beetje wat we achter de opmerking van @coin37coin zouden kunnen lezen (als ik het begreep).

Vriendelijke groeten :innocent:

2 likes

@Zozo_mp ... Dat is het zo'n beetje, met de wens om het in minder uit te leggen! :rofl:

@Coralie zal ik minder toegeeflijk zijn dan @Zozo_mp. Voor een forum dat beweert naar zijn "publiek" te luisteren, hebben wij (ik?) steeds meer het gevoel dat de klant de gemeenschap overneemt. En dit soort vragenlijsten pleit niet voor het tegenovergestelde

1 like

Hallo
Het was voorspelbaar, toen Lynkoa MyCAD werd door Visiativ ...

1 like

Hoi allemaal

Deze vragenlijst leidt tot veel discussies! Ter verduidelijking van het gebruik van deze vragenlijst: het is absoluut niet uit commerciële overwegingen! Het idee is alleen om de mening te hebben van de leden die zouden kunnen worden opgeleid. Inderdaad, sommigen van jullie zijn geen besluitvormers, maar het kan nodig zijn om sollicitanten op te leiden, vandaar deze vragen! De besluitvormers zijn zelden de mensen die zijn opgeleid in CAD-software... Ik hoor echter uw feedback, die zeer relevant is, en ik zal in de toekomst veel meer aandacht besteden aan dit soort initiatieven.

Wat de gegevensbescherming betreft, hebben we niet het recht om een vragenlijst als "herinneringsformulier" te gebruiken, ik bevestig dat geen enkele persoon die deze vragenlijst beantwoordt, zal worden teruggebeld of "gespamd" met e-mails;

Bovendien is dit forum altijd bedoeld geweest om informatie te verstrekken met betrekking tot CAD, waarbij iedereen vrij is om de verstrekte informatie vrijblijvend te beantwoorden of te lezen! We bieden inhoud of enquêtes die gericht zijn op het verbeteren van uw dagelijks leven in plaats van andersom;

Ik luister natuurlijk aandachtig naar al uw opmerkingen, ik blijf uw gesprekspartner bij Visiativ en niet uw verkoper; Dank u allen voor uw feedback, die ik met grote voorzichtigheid opvolg; Ik sta tot uw beschikking om het verder te bespreken!
Fijne dag, Coralie

Hallo;

Ik ben het eens met de algemene mening die uit de bovenstaande antwoorden naar voren lijkt te komen.
Het Mycad Forum (Lynkoa) moet een platform voor wederzijdse hulp blijven en geen commerciële directory, hiervoor heb je al meerdere omleidingen naar de vele Visiatv-sites...
=> niet blij! :rage:

Als u een overzicht wilt krijgen van de opleidingsaanvragen, waarom gebruikt u dan niet de tools die hier beschikbaar zijn (Confidential Survey) om trends te identificeren?
Het is nog steeds minder opdringerig dan de vragenlijst die hier wordt voorgesteld.
Vooral omdat het "Surveymonkey"-platform (het bedrijf "Momentive") een grote hoeveelheid vrijwillig ingevulde informatie ontvangt ... en nog veel meer.
Zie hun pagina "Privacyverklaring":
Privacyverklaring | Momentive (gebruik in de "Privé"-modus in uw browsers...)

Oké, het is "jouw" platform, maar respecteer zijn gebruikers, zonder wie het niet zou overleven (of in ieder geval niet voor lang).

Vriendelijke groeten.