Salarissen voor Survey Technician

Hoi allemaal

Een beetje een taboe vraag, maar misschien kun je me helpen mijn plek te vinden!

Ik heb een contract voor bepaalde tijd in een KMO, wat vrij goed werkt, en mijn werk bestaat in feite uit een voorbereidend project (studie, 3D-modellering ), kostenberekening, verificatie van uitvoeringsplannen, monitoring van de site en technische ondersteuning aan onze verschillende agentschappen verspreid over Frankrijk.

Ik vind het leuk, ik zie mezelf daar en mijn baas is blij met mijn werk. Het salarispakket is echter niet erg aantrekkelijk. Er is het salaris over 12 maanden, en,.... Uh... niets. Bovendien is het brutoloon 2000€/maand, wat correct kan zijn als je begint, maar ik ben 37 jaar oud. Ik heb dit salaris geaccepteerd om mezelf te plaatsen (omdat ik net ben omgeschoold), om mijn knowhow en interpersoonlijke vaardigheden te tonen, maar met het idee om meer te vragen in geval van aanwerving, nadat ik mezelf heb bewezen.

Mijn baas heeft me al verteld over mijn toekomstige vaste contract en ik heb hem gewaarschuwd dat ik ging onderhandelen.

Wat adviseren jullie mij? Hoe hoog kan ik gaan? Wat is je salaris als je in de veertig bent en technicus bent? in bruto jaartermen, bonussen, enz...

Ik ben bang om te veel te vragen en niet geloofwaardig te zijn. En als ik weinig vraag, kan ik achteraf op de evolutie van het salaris blijven zitten, gezien wat ik hier en daar in het bedrijf hoor... Er wordt nu gezegd dat er in het begin over het salaris moet worden onderhandeld omdat verhogingen zo moeilijk te verkrijgen zijn...

Bedankt!

Chacha

Het is dus 24.000 bruto per jaar 

die je hebt als het interessant zal zijn  om te weten 

uw coef en definieer uw exacte taak, uw aantal uren 

Kijk naar de advertenties die op het net rondslingeren, inclusief tijdelijk werk

Bekijk de salarisschaal op onze vriend Google

3 likes

Hallo

Het is niet alleen het salaris; Ik zit in dezelfde leeftijdsgroep. Ik heb ook een klein beetje van het salaris geciteerd en om te zien wat ik waard ben, stuurde ik cv's en ik had er 5000 meer per jaar kunnen hebben zonder bonussen en dergelijke, maar ik zou niet meer hebben gedaan wat ik leuk vind (kosten, laserprogrammering, kopen enz.) daar zou het alleen maar tekenen zijn geweest. Je moet weten wat je wilt. Om goed te evolueren zou je om de 5 jaar van bedrijf moeten veranderen, maar het impliceert meer reizen omdat ik denk dat bedrijven zoals degene waar je werkt, er niet veel van zijn.... In de hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, denk ik ook dat je zou kunnen zien om een carrière- en salarisplan in je contract te plannen op basis van de te bereiken doelstellingen.

2 likes

Hallo

Klik op deze link, het kan je een idee geven....

http://droit-finances.commentcamarche.net/faq/26313-grille-des-salaires-syntec-pour-les-etam-et-les-cadres#salaires-des-etam

Cdt

1 like

of deze

https://www.google.fr/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1GIGM_enFR674FR674&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=grille+de+salaire+metallurgie

1 like

De locatie is ook belangrijk: we hebben in Nice niet hetzelfde salaris als in Guéret.
Ook de grootte van het bedrijf (MKB is te vaag) is van belang.
Dienst op 35 of 39 uur per week?

Wat je omschrijft als een functie is meer een projectmanager dan een technicus.

Persoonlijk, in Nice, in een bedrijf van 10-15 mensen, met nog 10 jaar, voor een puur technische baan (studie, tekenen, beheer van het informatiepark) van 39 uur, ben ik meer als 30K € per jaar. Maar inderdaad, ik heb bijna hetzelfde salaris sinds ik ben aangenomen, waar ik goed over had onderhandeld (geluk hebben). Aan de andere kant heb ik een zekere vrijheid van mijn tijd: geen opgelegde sluitingsperiode tenzij er een gebrek aan werk is (we hebben een vrij cyclische activiteit), een goede sfeer.

Het valt ook nog te bezien wat uw gezinsverantwoordelijkheden zijn en welke levensstijl u wilt...

Niets weerhoudt je ervan om je vaste contract te tekenen (je bent in het slechtste geval voor 3 maanden geblokkeerd) en verder te zoeken. Bovendien heb je, gezien je positie, toegang tot een groot panel van bedrijven om mogelijk te werven.

1 like