Configuratie opslaan in aparte bestanden

Help!

Ik stuit op een probleem in theorie eenvoudig, maar ik kan de truc niet vinden.

Ik heb een onderdeelbestand met ongeveer tien configuraties.
Ik wil elke configuratie in een apart bestand opslaan, in sldprt-formaat.
Kleine compexiteit, we gebruiken een PDM, die via een teller de nieuwe onderdelen benoemt. Ik wil dat deze nieuwe onderdelen een naam krijgen volgens deze teller (en niet met de naam van het originele onderdeel + een achtervoegsel)

Hoe doen we dat?

Ik vond exports in Step, of in STL, maar niet in sldprt.

Help dan...

Hallo
Wanneer geeft de kluis de bestanden een naam?
Er waren hulpprogramma's voor het splitsen van configuraties, maar uit het hoofd noemden ze de bestanden met de oorspronkelijke naam + naam van de conf.

tijdens de eerste opname.
Als ik een nieuw onderdeel aanmaak, noemt SW het Piece1, en zodra ik het opsla in de kluis, wordt het automatisch hernoemd via de teller.

Klik met de rechtermuisknop op een configuratie en sla de configuratie op als een nieuw onderdeel. Vervolgens kies je de configuraties die je wilt exporteren.
Je moet ze handmatig hernoemen om ze in de kist te integreren.

Bedankt voor het antwoord, maar dat is het niet helemaal.

Wanneer ik verschillende configuraties selecteer volgens uw methode, wordt er een bestand gemaakt met de geselecteerde configuraties. Maar niet één bestand per configuratie.
Aan de andere kant, omdat het me vraagt waar ik wil opslaan, als ik de kluis selecteer, is de naamgeving correct.

Hallo
Ik moet ergens een macro van Cadware hebben gehad die de gesplitste baan deed. Ik kan het op een externe schijf hebben, ik zal dat vanavond controleren als ik tijd heb.

Bjr,
Ik heb een macro die het werk doet.
Het geeft uw onderdeelbestand de naam van uw configuratie.
Moge de kracht met je zijn.
Separer_configuration.zip (683.3 KB)

Hallo @OBI_WAN

Ik heb geprobeerd je macro te gebruiken, maar zonder succes. Ik geef toe dat ik niet goed ben met macro's... Ik heb je macro gedownload, vervolgens heb ik mijn onderdeel met meerdere configuraties geopend en de macro via → macrotool uitgevoerd → uitgevoerd, maar ik krijg deze foutmelding:
image

Enig idee om de pb te ontgrendelen?

Bij voorbaat dank

@q.nassoy
Open uw kamer en dubbelklik hier

Moge de kracht met je zijn.

Nou, het is me gelukt, maar mijn antivirusprogramma verwijdert het uitvoerbare bestand tijdens het uitvoeren ...

Hallo
Anders kan de myCADtools-integratietool dit doen
Aan de andere kant zal het voor de naamgeving de naam van de configuratie toevoegen aan de naam van het originele bestand