Registratie van carrosserieën met PDM-serienummer

Hallo

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om in een multi-body deel lichamen te registreren door ze een serienummer toe te kennen als een bestandsnaam die automatisch wordt gegenereerd via de " Serial Number"-tool in PDM?

Bij voorbaat dank

Hallo

Ja... En nee, maar ja in zekere zin:
Je bent waarschijnlijk bekend met de functie Lichamen opslaan... Hiermee kunt u de gewenste lichamen opslaan in onderdelenbestanden...
MAAR, toen ik PDM gebruikte, werd het gebruik van de PDM-serienummertool niet ondersteund.

(Ik weet niet of dit sindsdien is veranderd, maar ik zou zeggen dat het niet meer is gebeurd sinds ik een verzoek om verbetering voor dit punt heb gezien:
Schakel het genereren van serienummers in (naambestand met serienummer) bij het opslaan van de gesplitste functie)

Dus om dit te laten werken, moet je de onderdelen registreren als een onderdeel met een naam (gebruik bijvoorbeeld automatische naamgeving op basis van de beschrijving van de body) en voer deze onderdelen vervolgens in een stroom van automatische overgangen in die ze hernoemen met serienummers.

1 like

Hallo

Of gebruik dispatch-scripts.

1 like