Hallo
Ik probeer momenteel de code te nemen van een macro die ik heb gevonden (http://www.lynkoa.com/forum/documents-commerciaux/ma-macro-pdf-dxf-quoi-en-dire). Het draaide op SW2013 (ik zit op SW2015). Ik geef aan dat ik niets weet over VBA, dus ik probeer mijn kennis om te zetten in andere talen om de problemen op te lossen.
Ik kreeg eerst de foutmelding Project of bibliotheek niet gevonden. Ik heb de code uit het originele bestand gekopieerd en weer in een nieuwe macro geplakt en het lijkt erop dat dit het probleem heeft opgelost.
Nu lijkt het erop dat mijn macro niet meer loopt zoals het zou moeten (nou ja, het loopt maar niet zoals ik zou willen). Ik voer het uit en het vertelt me dat het geen bestanden kan opslaan in DXF.
De wegen die ik overweeg:
-Macro detecteert niet dat SW2015 open is
-De macro vindt de MEP die momenteel open is niet (maar normaal gesproken zou hij me een foutmelding moeten laten zien)
Â
PS: Ik heb geprobeerd een klein stukje code toe te voegen om te controleren of de doelmap bestaat. Het startte echter ook niet, ik zette het in de reacties en ik nam de originele code.
Bij voorbaat dank voor je hulp en ik begin VBA zelf te leren.
Â
Â
macro1.swp