Hallo
Hetzelfde probleem onder SW 2014 opname in .jpg en .png geeft me een bijna volledig zwart beeld.
333.jpg
Hallo
Hetzelfde probleem onder SW 2014 opname in .jpg en .png geeft me een bijna volledig zwart beeld.
@coyotte
Wees voorzichtig, de richting van de installatie telt
Ik heb 2011, 2013, 2014, om de dossiers van verschillende klanten te kunnen verwerken,
Toen ik 2012 nodig had voor een specifieke map, had ik problemen met mijn gereedschapskisten
Als je installeert in orde, geen zorgen, 2013, na 2014 gaat alles goed.
Ik adviseer voor het ondervinden van de gevolgen installeren van uw dvd, en laat hem de nieuwste versie downloaden en alles zelf regelen.
MAAR wanneer u de installatie ongedaan maakt, zijn er nog steeds bestanden en mappen over. Zorg ervoor dat je goed opruimt, anders krijg je solidworks-gegevens (2),(3)..... (enz.)
In mijn SP5-vraag uit 2013 zei @echaumet iets heel interessants
Noem je map "solidworks data 2013" in plaats van (2) zodat je makkelijker je weg kunt vinden.
Dan is er ook, als je een apart configuratiebestand hebt gemaakt (voor tekeningen, materialen, etc...)
We moeten alles heroverwegen
Succes
Re
Kleine fout van mijn kant, het werkt goed lieve ik, ik ben vergeten de opties te wijzigen van 'zwart-wit' naar 'RGB-kleur'
:)
Ter informatie: ik had geen tijd om bij te werken of opnieuw te installeren, ik denk pas dat ik het volgende week doe en uiteraard houd ik je op de hoogte!
@+
@Franck gaf de oplossing, een reparatie van de SolidWorks 2013 installatie loste mijn probleem op.
BEDANKT