Tijdens een voorstudie maak ik vaak deelbestanden die uit verschillende lichamen bestaan, en als ik overga tot gedetailleerde studie, wil ik de lichamen graag in aparte bestanden opslaan.
Als ik de lichamen opslaan, wordt het opgeslagen in afzonderlijke bestanden, maar het blijft gekoppeld aan het originele bestand en er zijn geen creatiefuncties in de boom.
Heeft iemand een idee om de lichamen in aparte bestanden op te slaan door de link met het originele deel te verbreken, maar de creatiefuncties te behouden?
Wanneer u de externe verwijzingen van een onderdeel vergrendelt , worden bestaande verwijzingen niet meer bijgewerkt en kunt u geen nieuwe verwijzingen aan dat onderdeel toevoegen.
Zodra de externe referenties zijn ontgrendeld , kunt u nieuwe referenties toevoegen of bestaande referenties bewerken.
Wanneer u externe verwijzingen onderbreekt , worden bestaande externe verwijzingen niet meer bijgewerkt en kunnen ze niet worden hersteld. U kunt nieuwe verwijzingen aan de component toevoegen.
Externe verwijzingen vergrendelen, ontgrendelen of verbreken:
Klik in de FeatureManager-ontwerpstructuur met de rechtermuisknop op het kenmerk, onderdeel, hoofdtekst of onderdeel en selecteer Externe verwijzingen weergeven.
Voor mij de enige oplossing als je je bouwgeschiedenis wilt behouden en x keer "Opslaan-als" wilt doen en in elk gemaakt bestand alleen de items wilt bewaren die je nodig hebt.
Anders moet u, in plaats van te werken in de modus voor meerdere lichaamsdelen tijdens de voorstudie, in assemblage werken met virtuele componenten.
Ik dacht dat het mogelijk was om lichamen in aparte bestanden op te slaan zonder een link naar het originele bestand te hebben.
Ik ga mijn onderdelenbestand zo vaak kopiëren als er lichamen zijn voor deze keer, en ik ga mijn manier van werken herzien door een assemblagebestand te maken en virtuele onderdelen in te voegen zoals Coyote al zei.