Ik heb een solidworks .asm assembly, helaas heb ik de 3D bestanden waaruit deze assembly bestaat niet meer.
Ik kan het openen in solidworks in de grote ontwerpmodus, ik kan metingen uitvoeren, lichamen verbergen, sneden maken... Ik kan het echter niet als een volwaardig lichaam gebruiken in een andere assemblage bijvoorbeeld. Het is frustrerend.
Ik zou dit assemblagebestand graag in .prt of .stp willen opslaan om het in ieder geval als een lijk te kunnen gebruiken. Heb je een techniek? De tool "opslaan als" is grijs weergegeven in een groot ontwerp.
Naar mijn mening is het onmogelijk, het kan geen leeg lichaam exporteren (wat je opent is slechts een grafische weergave, maar absoluut niet een of meer lichamen).
Normaal gesproken kunt u via edrawings, u hoeft alleen maar met de rechtermuisknop op de assemblage te klikken en vervolgens te openen met vervolgens edrawings te selecteren, vervolgens op te slaan als en STL te selecteren. Het is een hack tenminste, je vindt een 3D met lichamen
Bedankt, u kunt een bestand ophalen met behulp van een .stl van eDrawing.
Maar inderdaad, het is niet optimaal. We beginnen met een volumebestand en eindigen met een grafisch mesh-bestand. Het kan niet in een assemblage worden gebruikt omdat het is, onmogelijk om beperkingen op te leggen. Om dit te doen, moet het gaas aan de voorkant worden omgezet. Het is beter dan niets.