Verspanende bedrijven die samenwerken met SOLIDWORKS en Siemens NX

Hallo

Na een ontmoeting met 3Dsolutions voor het reverse engineering gedeelte... Wij zijn op zoek naar een verspanend bedrijf in de regio Parijs voor verspanende projecten en indien mogelijk in samenwerking met SOLIDWORKS en Siemens NX.

Cdt 

John

hallo John!

Ik denk dat je niet in de juiste sectie bent om zo'n verzoek in te dienen.

Daarnaast is de kans dat een machinist via deze media contact met je opneemt naar mijn mening erg klein.

Ik denk dat er eerst moet worden gezocht naar een machinist met het type machine dat geschikt is voor verspaning. Dit houdt in dat het digitale bewerkingsmachines zijn (CNC of vergelijkbaar). Bovendien hangt het af van het machinepark van de machinist en de mate van upstream- en downstream-integratie. Er zijn nog steeds veel machinisten die het programmeren van hun NC met de hand doen.

Aangezien de meeste machinisten geen native CAD-software gebruiken om hun machines te programmeren, is het meer een bijkomstige vraag die als laatste moet worden gesteld: wat voor soort bestand ze willen ontvangen. Bovendien zijn de tijd en de prijs waarschijnlijk belangrijkere factoren dan alleen de AMHA-softwarevraag.

Maar dit is slechts een standpunt: je zult het begrepen hebben ;-)

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Om uw vragen Zozo_mp te beantwoorden, ben ik op zoek naar een machinist met numerieke besturingsmachines en begreep ik goed dat het operationele bestand een vraag is die rechtstreeks aan zichzelf moet worden gesteld. Met betrekking tot deadlines en prijzen wordt uiteraard rekening gehouden zodra de projecten al zijn ingediend.

Zou er een bepaalde sectie zijn waar ik antwoorden op mijn vragen kan krijgen?

Vriendelijke groeten