Verzenden per e-mail

Wat is het beste formaat om SW-plannen per e-mail te verzenden?

Hallo

Het hangt ervan af, wil je overstappen van solidworks naar solidworks? Of is het om je bestand te openen met een andere software? Zo ja, welke?

Anders, als uw bestand niet te groot is, kunt u het in .zip comprimeren of op een downloadplatform zetten!

De onderstaande link is een downloadplatform, zeer gemakkelijk te gebruiken, het is de beste oplossing (naar mijn smaak) voor de overdracht van grote bestanden!

https://www.wetransfer.com/

Cdt.

Joss

1 like

Hallo

Het hangt allemaal af van de doelgroep. Welke software heeft de ontvanger. Dan moet je bepalen waar je ze toegang toe wilt geven. Want ik kan me voorstellen dat je informatie hebt die vertrouwelijk moet blijven.

Vriendelijke groeten.

Edrawing is erg goed in het tonen van een oplossing aan de klant zonder dat ze de onderdelen hebben. Hij ziet alles, kan de hele zaak draaien, knippen, maar zonder iets anders te kunnen herstellen.

3 likes

Hallo

in het menu "Compositie om te gaan" is er een selectievakje: "zip en verzend per e-mail"!! Dat is niet slecht!

1 like

Als het alleen voor visuele doeleinden is en het is de tekening

Screenshot verzonden als foto per e-mail

@+;-)

En een simpele pdf van het plan?

Het is om lasersnijden en buigen in te sturen

Dan heb je een DXF nodig

2 likes

of in stap/iges als je het niet zelf uitvouwt en als je gesprekspartner geen SW heeft.

U kunt STEp sturen voor laseren en buigen, over het algemeen hebben de buigdozen de software die bij de buigmachine hoort om automatisch de buigverliezen te berekenen of ze berekenen zelf hun K-factor !!

1 like

Kijk naar deze tutorial, alles is eenvoudig en effectief, wat te vragen + ;-)

Zie: http://www.lynkoa.com/tutos/3d/creation-de-dwg-dxf-partir-du-fichier-3d

@+;-)

1 like

Om naar de klant te sturen, kunt u het het beste naar de pdf of jpeg sturen.

Dit stelt hem in staat om de ontvangen plannen te annoteren om ze naar u terug te sturen in geval van wijziging of voor validatie.

De verhouding gewicht/kwaliteit is correct.

Als het voor laseruitbesteding of iets anders is. verzonden in .dxf

En als het voor een archi is, kun je zelfs een pdf3D bijvoegen

Bekijk een video.