Goedenavond
Als ik lokaal snijd, heb ik de spie die standaard net zo dik is als de sterke streken van mijn stuk.
Ik moet de dikte (naar een dunnere lijn) handmatig veranderen. Kan ik de standaard fijne spielijn instellen?
Bedankt
00.jpg
Goedenavond
Als ik lokaal snijd, heb ik de spie die standaard net zo dik is als de sterke streken van mijn stuk.
Ik moet de dikte (naar een dunnere lijn) handmatig veranderen. Kan ik de standaard fijne spielijn instellen?
Bedankt
Blijkbaar beschouwt solidworks deze lijn als een zichtbare lijn en kent deze de dikte toe die is geconfigureerd voor zichtbare lijnen. Ik heb geprobeerd deze dikte te veranderen in: opties --> documenteigenschap --> Lijnlettertypen: en de spline van de lokale snede veranderde ook de dikte wat betreft mijn zichtbare lijnen.
Zit je op de standaardlaag?
@ Rim-b: Ja, SW beschouwt de dikte van de spline als de zichtbare randen; Wat het doet, is dat het de dikte van het standaard regellettertype aanneemt (te dik) ...
@stefbeno: Na meerdere pogingen hebben de lagen geen invloed op de dikte van deze lijn, zelfs niet als je een laag met dunne lijnen maakt.