Hallo
De titel is niet erg expliciet, dus ik zal mijn probleem in detail beschrijven,
Wanneer ik een tekening wil afdrukken door het afdrukken van een laag uit te schakelen, blijft de dikte van de lijnen van het basisvlak niet behouden (het geeft me de dunste dikte van alle streken).
In beeld:
Het afdrukken van een laag uitschakelen:

Op de achtergrond heb ik een lijn gezet met een hele dikke 4mm (gewoon om het verschil te zien):

Ik print (hier in PDF om geen papier te verspillen :p):

En je merkt (nou ja, ik hoop dat je het merkt, maar als je in het echt afdrukt, kun je het zien) het verschil.
En dit is echt gênant.
Bedankt!
Hallo
Als je deze laag niet uitschakelt voor het printen, is het resultaat identiek???
1 like
Nee, als alle lagen zijn afgedrukt, is het OK (maar als ik een van de lagen uitschakel, is dat prima).
Op het eerste gezicht wed ik op een SolidWorks Bug, als iemand kan testen om :) te reproduceren
U bent onder welke versie bent u up-to-date met SP4 voor 2016 en SP5 voor versies vóór 2016.
1 like
SW 2016 SP 3.0
Ik weet niet of we binnenkort kunnen overstappen op SP4. (Tenzij mij wordt bevestigd dat het is gecorrigeerd op de SP4).
Als je wilt dat ik vanmiddag kan testen, zou je een nepstuk met een achtergrondplan kunnen plaatsen zonder informatie over je doos??? Alsof het problemen vermijdt omdat er niets compromissen zal sluiten... Nou, dat is geen probleem voor jou...
Na vele pogingen lijkt het op het eerste gezicht dat de bug optreedt wanneer een "blok" in de tekening wordt ingevoegd.
Kun je het eens proberen? (Ik zal later kijken of ik een minimalistisch model kan maken om te reproduceren).
Hallo, ik neem de vrijheid om een beetje UP te maken, want deze bug is echt vervelend.
Om te kunnen zien en testen te kunnen doen, hebben we een lid van het Europees Parlement en een neponderdeel nodig. Omdat we misschien niet dezelfde lagen en eigenschappen hebben om mee te proberen...