Op een pas gewijzigde pc (dit is belangrijk denk ik) wilde iemand een complete map archiveren via het archiefcommando.
Maar in plaats van te archiveren, extraheerde ze. Ze realiseert zich haar fout en annuleert de bewerking via het annuleercommando.
Maar sindsdien worden de bestanden zogenaamd uitgepakt door de persoon die de bewerking heeft uitgevoerd, maar de archiefopdracht retourneert een bericht dat er geen lokale kopie is.
De enige manier om dit te doen, is door het SW-bestand te openen, op te slaan en vervolgens vanuit SW te archiveren.
Ben je dit probleem ooit tegengekomen en zo ja, hoe heb je het opgelost?
Als de persoon wilde archiveren, betekent dit dat de documenten zijn geëxtraheerd, toch?
Als de documenten waren geëxtraheerd, hoe kon ze ze dan weer extraheren?
Op welke pc en onder welke sessie treedt de foutmelding op?
Voor mij moet de persoon zijn sessie openen op de pc waar de manipulatie is uitgevoerd, een epdm-zoekopdracht uitvoeren van al zijn uitgepakte bestanden en deze archiveren of de extractie annuleren.
Het is niet verkeerd, ik zal proberen meer te weten te komen.
Ik heb geprobeerd de archiveringspoging op het werkstation te doen of de verkeerde manipulatie is uitgevoerd, en met dezelfde login. (Ik heb het ook geprobeerd met de admin-login.) zonder succes.
In feite zijn sommige van de bestanden in de map uitgepakt (vandaar zijn wens om te archiveren)
De archiefopdracht werkte echter niet, dus de opdracht voor het annuleren van extractie werd doorgegeven. (de enige problematische bestanden zijn de bestanden die per ongeluk zijn uitgepakt).
@Pascal bedankt, het klikte in mijn hoofd toen ik je bericht zag.
Het is niet de eerste keer dat ik een bestandsprobleem tegenkom dat is uitgepakt zonder een lokale kopie, maar ik weet niet hoe ik het moet reproduceren zonder de lokale cache te wissen of de weergave opnieuw te maken.
Het is mogelijk dat het bestand wordt uitgepakt, maar op de oude machine...
In ieder geval, als er geen gevaar voor gegevensverlies is, logt u gewoon in op "Admin" (dit kan vanaf elke machine worden gedaan) en klikt u met de rechtermuisknop op de map(pen) en kiest u "Extractie annuleren".
Alleen het beheerdersaccount heeft de mogelijkheid om de extractie van gebruikers van een computer ongedaan te maken.
EDIT: Overigens moet je het vakje "Extractie ongedaan maken" aanvinken in het venster "Extractie ongedaan maken".