Ik heb een mechanisch gelast deel A gemaakt dat is samengesteld uit lichamen B en C. Ik gebruikte de functie "lichamen opslaan" om twee .sldprt-bestanden B en C te hebben en me in staat te stellen hun tekeningen te maken. In de ePDM heb ik de drie delen bestanden A, B en C en de drie tekeningen.
Ik heb geen probleem met het archiveren van het mechanisch gelaste deel A en de tekeningen. Het lukt me echter niet om de bestanden deel B en C te archiveren. Ik krijg de melding "Actie verboden". De datakaarten zijn goed gevuld. Heeft iemand een oplossing?
Normaal gesproken zijn er alleen namen en extensies die problemen kunnen veroorzaken, als ze SLDPRT zijn en de naam uniek is, zouden er geen problemen moeten zijn Een zeefdruk van de PDM-weergave misschien?
Dank u voor uw antwoorden. De namen zijn uniek en de bestanden zijn SLDPRT's. Er staan geen onderdelen open in Solidworks en als ik ze open en wil archiveren door Solidworks, krijg ik hetzelfde resultaat.
Hieronder ziet u een screenshot van de PDM-weergave:
In de zeefdruk die je bijvoegt zie ik geen body "B" en "C", aan de andere kant zie ik dat je wordt geëxtraheerd op de AX en LV delen. Voer de macro uit om de hoofdlichamen op te slaan en uw onderdeelbestand en uw bijbehorende lichamen te archiveren vanuit het EPDM