Hoi allemaal
Ik wilde de EPDM-functie "Revisie instellen" gebruiken om de index van een clip opnieuw uit te lijnen naar dezelfde als die van de 3D waaraan het is gekoppeld voor meer duidelijkheid in een bestand.
Deze functie bestaat al enkele jaren, maar ik was er nooit in geïnteresseerd geweest.
Maar als ik het wil gebruiken, kan ik de waarde van de nieuwe revisie van mijn bestand niet kiezen, het vervolgkeuzemenu toont alleen de waarde van de huidige index als het een A-index is, en niets als het een hogere waarde is.
In Admin is het probleem hetzelfde :-( Het lijkt dus geen juridisch probleem te zijn.
In de hoop dat iemand een idee heeft van het probleem
def_rev.jpg
Hallo
Ik heb hetzelfde probleem en ik merkte dat er een toestandsverhaal is waar het plan zich bevindt, evenals de 3D en de extractie.
Ik ben ook benieuwd naar een uitleg over dit onderwerp
Hallo @g.casters
Kunt u mij vertellen in welk type staat en extractie het voor u werkt? Het zal me een voorsprong geven.
Hallo
Ik zet hier terug wat ik in een privébericht heb gezet, omdat het forum 7 dagen geleden leek op te treden.
Om de revisiedefinitie correct te laten werken, moet je naar de workflows gaan om de statussen in te stellen waarin de revisiedefinitie wordt gecontroleerd.
In het tabblad "Revisienummers" moet u uit de vervolgkeuzelijst "Revisievariabele" de variabele selecteren die wordt gebruikt om de indexen te beheren en tenzij ik me vergis, is de andere vervolgkeuzelijst ("Revisienummers") al ingevuld op het revisieschema dat actief is op uw workflow.
In de staat waar u de revisie wilt instellen, moet er een verhoging van de revisie zijn om de volledige lijst van uw revisieschema's te laten verschijnen.
Natuurlijk moet het recht om de herziening te definiëren actief zijn op de beoogde staat.
parametreetat.jpg
Hallo @Cyril.f
Bedankt voor al deze uitleg, ik had deze week geen tijd gehad om het probleem opnieuw te bekijken.
Ik had twee problemen.
De 1e was dat mijn tabblad "Revisienummers" de vervolgkeuzelijst "Revisievariabele" miste die niet was ingevuld.
De tweede heeft te maken met de revisiestap die in mijn workflow wordt uitgevoerd bij de overgang (van de status Goedgekeurd naar Gewijzigd), en niet in een staat.
Om te testen heb ik een verhoging toegevoegd in mijn Goedgekeurd status en nu werkt de ingestelde revisietool.
Aan de andere kant moet ik controleren of het mijn revisie niet verhoogt wanneer mijn bestand wordt goedgekeurd,
Hallo
Tenzij ik me vergis, als er niets is in de stroomopwaartse overgangen (verzoek om de revisie bij te werken...) lijkt het mij dat het hebben van een toename in de staat niets verandert (de revisieverhoging wordt niet gedaan zonder actie in de overgang als mijn geheugen correct is).
Ik heb wat tests gedaan (eigenlijk een goed pakket), in het begin had ik wat problemen met betrekking tot de "Lokale Revisie", de overgangsactie "Increment Revision" en de increment "Revision Number" in de overgangen die volgens de acties die in de WorkFlow werden uitgevoerd, het gevolg hadden dat de revisie werd verhoogd bij aankomst (of terugkeer) in de WorkFlow. "Goedgekeurd" status.
Uiteindelijk lukte het me om de gewenste werking te krijgen waardoor ik enkele overgangen van mijn WorkFlow kon opschonen
Dank je wel @Cyril.f