Ik had een vraag over de installatie van EPDM. Ik heb inderdaad geen server, maar ik zou toch graag EPDM willen gebruiken om het zoeken naar onderdelen, de back-up te vergemakkelijken...
Dus ik wilde weten of het mogelijk was om EPDM lokaal te installeren?
Ik zou er ook in geïnteresseerd zijn geweest, maar als ik naar het EPDM (http://www.solidworks.fr/SW_Rel_EPDM_Datasheet/) gegevensblad kijk, denk ik dat het weg is:
Waarom maakt u geen VM met een Windows Server 2008 R2 of hoger en gebruikt u deze lokaal vanaf uw computer. U hoeft alleen een Windows Server-licentie te kopen, maar geen volledige server.
De oplossing van Coyote is een mogelijkheid, maar je gaat naar een gascentrale die te groot is voor je behoeften.
Zoals FLegendre al zei, om EPDM te configureren moet je er meer dan een beetje van weten, maar ook om W Server te configureren en om de VM te koppelen aan de hoofdmachine (kunnen we een IP-adres aan de VM geven onafhankelijk van dat van de fysieke machine?).
Jullie zijn met z'n tweeën, het zou niet te veel moeten zijn om te synchroniseren om je versies en bestandsarchiveringsmethoden te beheren.
W7 maakt het gemakkelijk en efficiënt om naar bestanden te zoeken, SW explorer stelt u in staat om use cases te beheren.
Voor back-ups zijn er een paar programma's (min of meer gratis) waarmee u ze kunt beheren.