Ik creëerde een gelast constructiestuk en ik maakte er een familie van. Het stuk bestaat uit 1 tot 4 frames. De artikelfamilie bepaalt of elk frame al dan niet wordt verwijderd en wat de afmetingen ervan zijn.
De familie werkt erg goed, alle configuraties geven de verwachte resultaten.
Het probleem doet zich voor op het moment van archivering in ePDM:
Ik heb de indruk dat, afhankelijk van de actieve configuratie, sommige lichamen worden verwijderd en daarom niet kunnen worden gearchiveerd. En als het me lukt om een bestand te archiveren, als we het opnieuw uitpakken, worden niet alle lichamen geëxtraheerd. Dan is er geen manier om het bestand weer in te checken.
Zou je een schermweergave van je kamer met zijn boomstructuur kunnen bijvoegen? Evenals een weergave met de configuraties (ik kan je bestand niet openen).
Het lijkt verrassend dat een lichaam niet wordt geëxtraheerd, omdat het begrip extractie/archivering op het bestand staat, niet op de lichamen die het bevat. Bovendien kunnen we zien dat de 4 lichamen worden geëxtraheerd zoals de munt. Hoeveel moet je er hebben? (HS: Het is verbazingwekkend aan EPDM dat bij het archiveren van een mechanisch gelast onderdeel het al zijn lichamen laat zien!! )
Archiveren vanuit SW of vanuit de EPDM Explorer? Als je sinds EPDM de kamer hebt gesloten?
Ik heb geprobeerd te archiveren vanuit SW en vanuit de EPDM-verkenner: hetzelfde resultaat.
Ik heb een configuratie gemaakt waarbij geen lichamen worden verwijderd, zo slaag ik erin om de eerste archivering uit te voeren. Maar als ik de kamer wil bijwerken, worden niet alle lichamen geëxtraheerd (???)
Hier is een screenshot van het toneelstuk:
Ik heb de verschillende lichamen gekleurd om het begrijpelijker te maken. Ze zijn allemaal aanwezig in deze configuratie. Dit zijn 30x30 buizen met plaatwerk. Hier heb ik vier verschillende frames, de onderste twee zijn van plaatstaal.
Helaas komt het niet overeen met mijn probleem. De gepresenteerde methode stelt u in staat om links naar ontbrekende bestanden te corrigeren, maar stelt u niet in staat om de archivering van lichamen te corrigeren.
Je zou een scherm met een configuratie met een verwijderd frame opnieuw kunnen afdrukken, door de onderkant van je boom te tonen (ja ik weet dat ik sui ch ..., maar het is om :) te helpen)
Archiveert u vanuit SW of vanuit EPDM terwijl de kamer gesloten is?
Op welke SP van SW2015 zit jij? Er zijn nogal wat problemen totdat de SP2.1 onlangs is uitgebracht.
Dit zou de minimale configuratie zijn, met een maximum aan verborgen lichamen.
Zoals ik al eerder zei, heb ik geprobeerd te archiveren van SW en van EPDM met hetzelfde resultaat.
Ik gebruik SP2.0
Ik kan SP2.1 installeren, maar ik betwijfel of het probleem van SW komt, of in ieder geval niet rechtstreeks, aangezien alles werkt behalve het archief onder ePDM.
Als u naar de items op de lijst met gelaste onderdelen in uw onderdeel kijkt, zou u meerdere items met dezelfde naam moeten vinden. dat is tenminste wat we zien in je screenshot van het EPDM-archiefvenster (Square Tube 20x1.2<1> is 2 keer aanwezig, waarschijnlijk vanwege de configuraties). Als we naar de schermafbeelding van de as kijken, ziet u 2 items met dezelfde naam voor uw gelaste onderdelenlijstitems.
We hebben ook het invoegen van een onderdeel in een gelaste mechaniek. Dit levert soms 2 artikelen op met dezelfde naam.
Dit is een bug waarnaar wordt verwezen, SPR 846309.
Als het je lukt om je artikelen te hernoemen, zou je ze zonder problemen moeten kunnen archiveren
Ik zag net dat het bestand was bijgevoegd -_- dus ik zal mijn woorden illustreren:)