Hallo
Hoe krijg ik onderdeelnummers in een kolom als ik op de samenstelling in de EPDM klik?
Ik wil overschakelen naar iets automatischs door direct gebruik te maken van SW eigenschappen.
Hallo
Hoe krijg ik onderdeelnummers in een kolom als ik op de samenstelling in de EPDM klik?
Ik wil overschakelen naar iets automatischs door direct gebruik te maken van SW eigenschappen.
Hallo Gary, We moeten wat preciezer zijn over wat u wilt verkrijgen, zodat we u zo nauwkeurig mogelijk antwoorden.
Dank je wel :-)
Hallo
U moet het instellen in de EPDM-beheerinterface!
Vraag het aan uw beheerder of wederverkoper!
@+
Om het antwoord van "Coyote" aan te vullen,
Als u toegang heeft tot de EPDM-beheerder, moet u een "kolomweergave" aanmaken.
(zie weergave 1 in bijgevoegd bestand).
Om een nieuwe kolomweergave aan te maken, klik je met de rechtermuisknop op Colonen in de EPDM-admin en kies je "nieuwe kolommenset".
In de kolomaanpassing hoeft u alleen maar "Nieuwe kolom" te doen en een variabele aan deze kolom toe te wijzen.
Maar dat is nog niet alles:
U moet deze "kolomweergave" ook aangeven in uw gebruikersgroepen .
Ik ben de helft van de dingen vergeten.
Ik zou graag een kolom willen toevoegen verwijzingen van de componenten in de EPDM-nomenclatuur (omdat het in een nomenclatuur de basis is...).
In deze kolom wil ik "No.article" of "component reference" ophalen (eigenschappen die specifiek zijn voor SW en de assemblage. ASM).
cf: bijlage
Ter info, de referenties van de componenten zijn er om mijn bubbel op de tekening te maken.
En dus zou ik de stuklijsten willen automatiseren
Alles staat klaar in de EPDM administratie:
Wat betreft de "kolomweergaven", moet u naar "nomenclatuur" gaan:
1-Selecteer de nomenclatuur of u wilt de kolom toevoegen
2-Je maakt "nieuwe kolom" en je wijst de juiste variabele toe (uit je onderdelen en samenstellingen).
Let op: als je artikelnummer = bestandsnaam, selecteer je geen variabele maar "<naam>"
Bedankt voor deze informatie
Maar ik zou graag de referentie willen ophalen van het onderdeel dat uniek is voor elke tekening of assemblage.
-> een onderdeel kan een ander coördinatensysteem hebben, afhankelijk van de assemblage waarin het zich bevindt.
Selecteer in de kolom Stuklijst de optie <onderdeelnummer>.