EPDM MASTERCAM viewer

Hallo

Ik probeer EPDM  zo in te stellen dat de MCX-6/MCX-7 extensies een afbeeldingsvoorbeeld (of groot pictogramvoorbeeld) hebben.

Ik heb geprobeerd: Subgroepen: rechtermuisknop, instellingen, Viewer, Toevoegen, extensies: MCX-7, MCX-6; Pad en argumenten: ProgamFiles\mcamx7\Mastercam.exe "%1%".

Het werkt niet!! Iemand een idee?

Hallo

Lijken de extensies niet meer op ".mcx"?

Edit: inderdaad je hebt de mcx-6 mcx-7 versie nodig

Aan de andere kant, moeten we niet 2 verschillende regels toevoegen? Eén voor elke versie/extensie?

En is de %1% nodig?

Is de extensie hoofdlettergevoelig? Probeer een hoofdletter EN een kleine letter te zetten?

Moet ik me concentreren op de uitbreiding?

1 like

Hallo

Mijn antwoorden zijn vetgedrukt onder elk van uw vragen. 

Lijken de extensies niet meer op ".mcx"?

Edit: inderdaad je hebt de mcx-6 mcx-7 versie nodig

Aan de andere kant, moeten we niet 2 verschillende regels toevoegen? Eén voor elke versie/extensie?

Ik heb het al geprobeerd zonder overtuigend resultaat

En is de %1% nodig?

Het is verplicht

Is de extensie hoofdlettergevoelig? Probeer een hoofdletter EN een kleine letter te zetten?

Ik heb het al geprobeerd zonder overtuigend resultaat

Moet ik me concentreren op de uitbreiding?

Geen punt voor verlenging

Een andere oplossing die lijkt te werken:

Ik weet niet zeker of dit zal werken, maar we hebben dit gedaan voor stl-bestanden en het werkte redelijk goed. Om een voorbeeldhandler aan EPDM toe te voegen, hoeft u alleen maar een registersleutel met de bestandsextensie toe te voegen en te vertellen welke viewer moet worden gebruikt. Dus ga naar het register op een machine met EPDM, voeg een sleutel toe onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SolidWorks\Applications\PDMWorks Enterprise\FileFormats die overeenkomen met de bestandsextensie waarmee u werkt, voeg vervolgens een tekenreekswaarde toe onder die sleutel met de naam en voer de dll in die een voorbeeld van het bestand als de waarde weergeeft, als je het bestand in eDrawings kunt openen, gebruik dan SolidWorksPlugin.dll, maar het kan zijn dat je met een aantal van de anderen moet spelen als dat niet werkt, mogelijk AutoVuePlugin.dll

Doe hetzelfde onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\SolidWorks\Applications\PDMWorks Enterprise\FileFormats

Lente:

https://forum.solidworks.com/thread/38429

Of een SolidWorks SPR:

Vraag:

Hoe kan een gebruiker gebruik maken van de verschillende toepassingen voor het bekijken/bewerken van tekeningen/documenten die door PDMWorks® Enterprise worden gebruikt?

Antwoorden:

Bij het werken met PDMWorks Enterprise en Microsoft® Windows® zijn er drie soorten applicatieviewers/editors die kunnen worden geconfigureerd.

1) PDMWorks Ondernemingsvenster 
Dit is de moeilijkste viewer om te configureren. Zie oplossing S-014109, "Is het mogelijk om een viewer van derden te gebruiken in het voorbeeldgebied van de PDMWorks® Enterprise Explorer-interface voor het bekijken van bestandstypen die niet worden ondersteund door de bestaande viewer?". Opmerking, met verwijzing naar deze oplossing, als DWG TrueView is geïnstalleerd, zal het instellen van de registersleutel van .dwg op "dwgplugin.dll" DWG TrueView gebruiken als de ingesloten viewer, en het instellen van de registerwaarde op "SolidWorksPlugin.dll" zal de ingesloten eDrawings-viewer gebruiken (vereist opnieuw opstarten om registerwijzigingen te laden).

2) Documenten bekijken 
Dit is de viewer die wordt gestart wanneer u op "Weergave" klikt in het geschiedenisdialoogvenster of als u met de rechtermuisknop op een bestand klikt in PDMWorks Enterprise en Weergave/Markering selecteert. Zie oplossing S-013165, "Wat is de procedure voor het instellen van een viewer van derden voor het bekijken van verschillende bestandstypen in PDMWorks® Enterprise?" Dit is een relatief eenvoudige manier om te wijzigen en vereist geen herstart van het systeem.

3) Windows-bestandskoppelingen
Het laatste type viewer/editor is de applicatie die wordt gestart wanneer de rechtermuisknop op het bestand klikt en Openen of Bewerken selecteert, hetzij vanuit een bestandskluisweergave of daarbuiten. Deze zijn gedefinieerd in Microsoft Windows en vallen buiten de controle van PDMWorks Enterprise. Bestandsextensies worden meestal geregistreerd door een applicatie in Microsoft Windows wanneer de applicatie is geïnstalleerd. Als u deze wilt bewerken, selecteert u Extra, Mapopties, Bestandstypen, selecteert u de juiste bestandsextensie en klikt u op Wijzigen of Geavanceerd om de bijbehorende toepassing of de uit te voeren opdrachten te wijzigen. Opmerking Het tabblad Bestandstypen is niet zichtbaar in een PDMWorks Enterprise-kluisweergave.

Kleine domme vragen:

Is de groep toegewezen aan uw gebruiker?

In Windows 7 zijn er 2 mappen "Programmabestanden", is uw link de juiste map?

Hallo

Allereerst bedankt voor je hulp.

De afhandeling in het register werkt niet omdat edrawings de MCX-6/7 niet kunnen lezen.

De standaard EPDM-viewer ook niet. Het plaatst tekst.

Dan is alles in orde voor de groepen en gebruikers, of de map met programmabestanden.

Ik zag net dat je schreef:

"ProgamFiles\mcamx7\Mastercam.exe"

En er is geen spatie tussen "Programma" en "Bestanden", het is gewoon een typefout?