Ik heb een object dat in feite is samengesteld uit een lichaam en op dit lichaam zijn er verschillende schetsen bestaande uit tekst, allemaal identiek, die ik extrudeer. Ik had graag willen weten of er een manier is om de teksten allemaal te laten veranderen als ik er een verander? Dezelfde vraag voor een assembly, is het mogelijk om de tekstschets in een assembly zo te bewerken dat deze hetzelfde is als de tekst van een ander onderdeel?
Kortom, ik wil de referentie van mijn onderdelen op mijn onderdelen markeren. Ik heb echter verschillende configuraties en ik had graag gezien dat de tekst was gewijzigd volgens de naam van de configuratie.
Dan heb ik voor de montage andere onderdelen, allemaal identiek, die op mijn eerder genoemde onderdelen gaan en ik zou graag willen dat de tekst van mijn identieke onderdelen verandert volgens de configuratie waaraan ze zijn bevestigd... Het is misschien een beetje ingewikkeld, maar eigenlijk zou ik alles willen weten over de teksten in de schetsen, welke relaties eraan kunnen worden toegeschreven volgens de configuraties, de eigenschappen... Ik heb geen tutorials over dit onderwerp gevonden :-/
Het is mogelijk, gebruik gewoon de naam van de configuratie als tekst. En als het een andere tekst is, moet je een eigenschap toevoegen die evolueert volgens de configuratie en de tekst ernaar verwijzen. Afbeelding weergeven
Wauw... Om er beter over na te denken, had ik er zelf over moeten nadenken :-/ Niet erg goed wakker dit weekend;p Ik denk dat ik er niet over heb nagedacht, want de naam van mijn configuraties is niet de tekst die ik op mijn delen wil schrijven, maar het is waar dat het veel gemakkelijker is om het zo te doen!