Bec2
29 februari 2016 om 12:29
1
Hallo
Solidworks-bericht na het kopiëren van een geparametriseerd model met vergelijkingen.
Wanneer ik dit sjabloon kopieer en hernoem, is dit het bericht dat het me laat zien. (zie bijlage)
Is dit normaal? Hoe kan ik dit voorkomen?
Ik wacht op uw antwoorden, bij voorbaat dank.
message_solidworks.jpg
pl
29 februari 2016 om 12:31
2
Hallo
Sterker nog, SolidWorks zou graag willen weten op welke assemblage het zijn vergelijkingen moet baseren.
Ik zou "ja" antwoorden op de vraag, omdat ik denk dat je wilt dat de vergelijkingen je onderdelen en samenstellingen "volgen", toch?
8 likes
Hallo
Ik ben het eens met Pl. Als je wilt dat de vergelijkingen gekoppeld blijven aan de assembly, moet je op JA klikken als je ze niet meer wilt, nee doen en dan moet je ze verwijderen in het gekopieerde deel.
2 likes
Bec2
29 februari 2016 om 13:18
4
Ja, ik begrijp het, maar hij doet het zelfs op modellen die meerdere keren zijn gekopieerd en opgeslagen.
Is er nog een manier om deze boodschap te krijgen?
pl
29 februari 2016 om 13:23
5
Nee, aangezien er geen vakje is om "niet meer te vragen", denk ik dat we deze boodschap niet kunnen vermijden.
Bec2
29 februari 2016 om 13:35
6
En is het normaal dat hij het me laat zien op een model dat al is geregistreerd nadat hij al "ja" heeft geantwoord op het bericht?
Hallo
Kijk in je vergelijkingen of er niet een is die nog steeds naar de eerste assemblage zou wijzen, voor het geval dat...
1 like
Bec2
29 februari 2016 om 15:00
8
Nee, het verwijst niet naar de oude assemblage, anders zouden de vergelijkingen niet werken....
bart
29 februari 2016 om 15:31
9
Hij vraagt je of de oude vergelijkingen moeten overeenkomen met de nieuwe.
Omdat uw bestanden zijn hernoemd. Sw wil de nieuwe namen matchen met de oude vergelijkingen.... (Voor mij is het duidelijk^^)
Ik denk dat door het maken van een compositie om mee te nemen door het vergelijkingsbestand bij te voegen, deze boodschap verdwijnt... te testen.
Als je een stuk met vergelijkingen kopieert en je hebt ze niet meer nodig, dan moet je ze verwijderen zodat je veilig bent.
gestion_des_equations.docx