Vergelijkingen

Hallo

Ik probeer het ponsen van een raster te automatiseren volgens de wijziging van bepaalde lengtes enz ... Bij vergelijkingen is het meest voorkomende probleem dat ik tegenkom het vinden van mijn weg in de zichtbaarheid van annotaties.

Ik heb een hoofdherhaalafstand van 25 mm op mijn eerste herhaalfunctie en ik kan deze niet vinden. Is er een manier om het duidelijker en gemakkelijker te vinden?

capture.jpg
1 like

Hallo

Ik zou een globale variabele doorlopen, je maakt een herhalingsvariabele en je plaatst een dimensie, zodra de herhaling is gemaakt, bewerk je deze om de dimensies aan je globale variabele te koppelen.

capture-1.png
1 like

Bovendien kunt u de afmetingen hernoemen (in plaats van D154@esquisse25, stelt u de horizontale afstand in).

1 like

Hallo

Inderdaad, om je weg te vinden in je vergelijkingsspel, is het beter om de kansen op een duidelijke manier te hernoemen:

En zet natuurlijk "Weergave van de naam van de afmetingen" om ze te visualiseren.

Identificeer vervolgens, afhankelijk van het probleem, de basisvariabelen, die de rest zullen laten evolueren; Bijvoorbeeld een ladderhoogte of een leuninglengte die kan worden opgewaardeerd. Zet deze gegevens in een globale variabele om het lezen van de uit te voeren vergelijkingen te vergemakkelijken.

Daar ga je

2 likes