Foxation lug

Hallo

Klein probleem met een onderdeel.

Ik moet bevestigingsnokken plaatsen en eerlijk gezegd heb ik alles geprobeerd (althans dat denk ik) en onmogelijk om er een te plaatsen.
Te veel moeite.

Of iemand een idee heeft?

Bedankt

Franck... y gaat naar Hollywood

coque_joint_sortie_tp_01.sldprt

Goedenavond

Heeft u een foto of een schets van wat u graag als wolfsklauwen zou willen???

Zoiets???

coque_joint_sortie_tp_01_avec_ergots.sldprt

AC COBRA 427

Nee, ik heb geen schets, ik dacht er net aan om de Solidworks-schets te gebruiken, gewoon om mijn leven gemakkelijker te maken, maar uiteindelijk is het een echte hoofdpijn.
Eigenlijk heb ik alleen een soort atttache nodig om de 2 delen gesloten te houden.
Anders heb ik inderdaad de oplossing om het zelf te doen, zoals jij deed.

Ik had geprobeerd de lug-functie te gebruiken, maar zonder succes; Daarom heb ik het ontworpen zoals in mijn vorige antwoord.

1 like

Hallo

Bedankt voor de tip die me eigenlijk veel heeft geholpen.

Het probleem was dat mijn segment niet helemaal recht was, met jouw voorbeeld kon ik dankzij de functie mijn lug maken.

Dus heb ik mijn deel in alle leave-functies aangepast, ik heb zelfs rondes gemaakt met splines, waardoor ik rechte randen kon krijgen.

Voor de rondingen heb ik gewoon een verticale oppervlakte-extrusie gedaan, zodat ik mijn nok kon plaatsen zoals ik wilde.

De lug-functie is nog steeds erg praktisch als we ze moeten verplaatsen, omdat de behuizingen automatisch, sneller worden geplaatst dan ze één voor één te verplaatsen.

Ik voeg het bestand toe dat ik gebruik als test voor degenen die mogelijk geïnteresseerd zijn.

coque_joint_sortie_tp_01.sldprt

Hallo

Ok perfect, als ik je kon helpen.

Bedankt om mij te valideren als het beste antwoord door op de link in mijn antwoord te klikken.

Succes en tot snel op de site ;-)

Het onderdeel heeft veel nokken, omdat ik nogmaals aangeef dat het een testonderdeel is.

Nogmaals bedankt ac_cobra 427 voor uw antwoord.

Ik begrijp het niet echt.... Je zegt dat ik je veel heb geholpen en je bevestigt jezelf als het beste antwoord!! Waar is de logica????

1 like