Ik moet bevestigingsnokken plaatsen en eerlijk gezegd heb ik alles geprobeerd (althans dat denk ik) en onmogelijk om er een te plaatsen. Te veel moeite.
Nee, ik heb geen schets, ik dacht er net aan om de Solidworks-schets te gebruiken, gewoon om mijn leven gemakkelijker te maken, maar uiteindelijk is het een echte hoofdpijn. Eigenlijk heb ik alleen een soort atttache nodig om de 2 delen gesloten te houden. Anders heb ik inderdaad de oplossing om het zelf te doen, zoals jij deed.
Bedankt voor de tip die me eigenlijk veel heeft geholpen.
Het probleem was dat mijn segment niet helemaal recht was, met jouw voorbeeld kon ik dankzij de functie mijn lug maken.
Dus heb ik mijn deel in alle leave-functies aangepast, ik heb zelfs rondes gemaakt met splines, waardoor ik rechte randen kon krijgen.
Voor de rondingen heb ik gewoon een verticale oppervlakte-extrusie gedaan, zodat ik mijn nok kon plaatsen zoals ik wilde.
De lug-functie is nog steeds erg praktisch als we ze moeten verplaatsen, omdat de behuizingen automatisch, sneller worden geplaatst dan ze één voor één te verplaatsen.
Ik voeg het bestand toe dat ik gebruik als test voor degenen die mogelijk geïnteresseerd zijn.