Ik krijg deze foutmelding wanneer ik SolidWorks voor het eerst open.
Ik ben een admin
Ik krijg deze foutmelding wanneer ik SolidWorks voor het eerst open.
Ik ben een admin
Hallo
Waarschijnlijk de antivirus of anti-spion:
Enkele mogelijke oorzaken van deze fout zijn antivirussoftware die actief is tijdens de installatie of antispyware-/adwaresoftware die actief is op het moment van de installatiepoging. Deze voogdijprogramma's kunnen de toegang tot het register blokkeren. Schakel alle antivirus- en antispyware-/adwaresoftware uit en probeer de installatie opnieuw.
Hallo Flegendre,
Rechten moeten zijn overgeslagen op sommige registersleutels (waarschijnlijk door het verwijderen van een andere versie van SW), de registersleutel die in het bericht wordt aangegeven, is over het algemeen niet de sleutel die het probleem veroorzaakt, hier is een artikel van de Kb SolidWorks:
S-059061
Vraag:
Hoe wordt de volgende waarschuwing, weergegeven tijdens het opstarten van SolidWorks 2012 x64, opgelost: "Fout 1406. Kan de waarde SolidWorks Office Installed niet schrijven naar de sleutel \SOFTWARE \ Solidworks \ SolidWorks 2012 \ Setup"?
Gemaakt op:
4/24/2012
Technisch beoordeelde datum:
8/27/2015
Antwoorden:
Een screenshot van de waarschuwing is bijgevoegd; Zoals in de afbeelding te zien is, wordt het volledige pad naar de problematische registerlocatie niet aangegeven. Niet alleen dat, maar de geïdentificeerde registerlocatie is verkeerd. De registerlocatie die problematisch is, is:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\SolidWorks\Licenties
Om de 1406-fout op te lossen, wijzigt u de machtigingen van deze sleutel zodat ze hetzelfde zijn als de bovenliggende sleutel. Of verwijder deze sleutel (waarvoor mogelijk eerst de machtigingen moeten worden gewijzigd om de verwijdering mogelijk te maken) en repareer de SolidWorks-installatie om het probleem op te lossen.
Opmerking: zoals aangegeven door de registerlocatie, is het ALLEEN bekend dat dit probleem zich voordoet op 64-bits pc's.
Fijne dag
Mick
het probleem is dat het me ervan weerhoudt SolidWorks te openen!!
Wat is de remedie?
De remedie staat in S-059061 hierboven.
U moet naar de registersleutel gaan die wordt vermeld in S-059061 en vervolgens met de rechtermuisknop proberen u de lees-/schrijfrechten op deze sleutel terug te geven.
Mick
Oh ik dacht dat het tijdens de installatie was.
Als de oplossing van Mick niet werkt, moet je de installatie repareren door een beheerder te zijn en anti-spion en anti-virus uit te schakelen.