Hallo
Ik krijg een foutmelding wanneer Solidwork een bestand opslaat.
Ik weet niet wat ik moet doen, het gebeurt de hele tijd...
Met vriendelijke groet
errreur_enregistrement_sldwkr.png
Hallo
Ik krijg een foutmelding wanneer Solidwork een bestand opslaat.
Ik weet niet wat ik moet doen, het gebeurt de hele tijd...
Met vriendelijke groet
Hallo
Als u Windows gebruikt, probeer het dan misschien op een andere interne schijf van uw machine op te slaan...
Of om ruimtes te vermijden, soms is zijn pass beter:)
Vertel het me nog eens
Heb je het geprobeerd door op het bureaublad op te nemen?
Als het werkt, ben ik bang dat je pad te lang is voor solidworks (dat een beperkt aantal toegestane tekens heeft)
Hallo
Hebt u toegang tot deze EPDM-map vanuit de verkenner? Is dit niet het geval, dan is het zeker een probleem van het recht op inzage tot het dossier: zie de administratietool.
Overkomt het je met een bestand dat al in deze map staat en je hebt het gewijzigd zodat je het opslaat, of is het een nieuw bestand dat je wilt opslaan?
Hallo
dit is een bestand dat op de C-schijf van EPDM staat
Hij was er al een tijdje en op een dag begon hij dit probleem te krijgen. Maar het verscheen op een ander bestand dan het bijgevoegde. En het gebeurde ook op een bestand dat op een lokale schijf stond.
Een manager van SolidWorks vroeg me om de automatische back-up te verwijderen en de onderstaande optie te gebruiken (back-ups bewaren)
Ik ga 4-5 dagen kijken, want sinds het gebeurde, deed ik het elke dag.
We zullen dus moeten afwachten of het werkt, maar de optie "Blijven opnemen" heeft echt niets te maken met automatisch opslaan...
Met vriendelijke groet,