Fout in luikweergave

Hallo
In sommige opnamen die (op zijn zachtst gezegd) een beetje omvangrijk zijn, komt het voor dat de arcering van alle dwarsdoorsnedes begint te ontsporen. Er zijn bijlen in normaal lege gebieden. De enige manier om de juiste weergave te herstellen, is door de snijlijn te bewerken en te valideren.
Als je enkele tientallen sneden optelt, in een vliegtuig dat aan het roeien is, is het lang.
Mijn vragen:
Is er een manier om dit probleem te voorkomen (naast het minder belast maken van de borden, maar dat besluit ik niet) door meer geheugen toe te wijzen aan SW?
Zo niet, denk je dat het mogelijk is om alle secties op te sommen en hun snijlijn automatisch via een macro te bewerken?

Een Ctrl+Q is niet genoeg? (Diepe Reconstructie)

1 like

Nee, dat is niet genoeg. Een reconstructie van individuele opvattingen evenmin. Ik heb al dit "soort" probleem gehad met bijgesneden weergaven waarvan het display in de fles gaat. Nogmaals, het was nodig om het bijsnijden te bewerken en te valideren. Het doet blijkbaar een meer diepgaande reconstructie

Hallo Legnano,

Ik bevestig inderdaad dat het gebeurt dat het bugs.
Probeer dus minder te knippen en misschien een splinter of schaafwond op uw gezichtsvermogen toe te voegen, het zou beter moeten zijn.
Wees voorzichtig om je tekening in opgelost te openen, het kan daar vandaan komen!!

Dat is hoe ik oefen.

Ziezo, houd ons op de hoogte.

Succes.
@+.
AR.

2 likes

Bedankt, Inderdaad, grote vergadering, slecht getekend, slecht beperkt (haaa, teamwork...), het mag SW niet helpen.
Als het me lukt om op een dag een macro te schrijven, zal ik die hier posten.

1 like

Hoi Leganano,
Inderdaad zo slecht gebouwd, hij doet het ook...
Je moet dit alles bekijken, dwang, in de opgeloste modus bij het openen, te veel snijden het weegt op je tekening.
Evenals perspectieven.
Ik moet u zeggen dat elk aanzicht, detail, geknipt, geëxplodeerd, gevild uitzicht, uw Europarlementariër enorm belast.
… Het is aan u om uw Europarlementariër zo leesbaar mogelijk te maken.
@+.
Succes.
AR.