Het probleem is dat de eerste keer dat ik de macro uitvoer, ik het in te voegen onderdeel open, dan ga ik terug naar de assemblage en plaats het. Maar ik krijg dit resultaat:
En als ik de macro opnieuw start nadat ik op Einde heb geklikt, werkt het... Ik begrijp niet waarom.
Hum, het is me gelukt om mijn probleem op te lossen, maar ik weet niet hoe (nou ja, vooral waarom).
Voordat ik werd ingevoegd, ging ik terug naar mijn montage. Maar als ik terugga naar mijn vergadering VOORDAT ik deze methode noem, werkt het ... Ik begrijp niet waarom.
Hum, het is me gelukt om mijn probleem op te lossen, maar ik weet niet hoe (nou ja, vooral waarom).
Voordat ik werd ingevoegd, ging ik terug naar mijn montage. Maar als ik terugga naar mijn vergadering VOORDAT ik deze methode noem, werkt het ... Ik begrijp niet waarom.
Ik denk dat het het invoegen is dat langer duurt dan verwacht, en dat je moet pauzeren (wachten) zodat het openen van het onderdeel is voltooid voordat je het invoegt.
Als we op Debuggen klikken, verwijst swModel dan naar een assembly of naar een onderdeel?
Ik denk dat het een toneelstuk is...
Voor verschillende oplossingen voor pauzes, zie hier: